Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Skype account verwijderen en ander Skype-account koppelen

Pagina: 1
Acties:

• chronoz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10-2022
Ik heb destijds een nieuw Skype-account aangemaakt met mijn Windows Live account, maar ik ben voornamelijk mijn originele Skype account blijven gaan gebruiken.

Ik vroeg me eigenlijk af of het mogelijk is:
  1. Mijn nieuwe live:-Skype account te verwijderen.
  2. Mijn oude Skype-account te koppelen aan mijn Microsoft account.
  3. Nog wel met gebruikersnaam/wachtwoord kunnen inloggen, want dat Outlook.com-scherm vind ik echt niets, helemaal niet op mijn telefoon. Een Facebook-login vind ik dan weer ideaal, dan hoef je je gebruikersnaam/wachtwoord niet in te voeren.
Op deze manier zou ik ook weer de metro-applicatie van Skype kunnen gebruiken, want deze dwingt je het Skype-account te gebruiken dat gekoppeld is aan je Microsoft-account.

Ik ben bang er spijt van te gaan krijgen, omdat je het nooit meer kunt ontkoppelen. Bij YouTube ben ik blij dat ik de dagelijkse pop-up steeds weg kan klikken, anders is mijn Google-account straks gekoppeld aan mijn YouTube-account.

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:16

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Heb je zelf überhaupt al wat geprobeerd en gezocht wat je wilt? Je geeft nu alleen maar een opsomming met wat je wilt, zonder dat je ook maar een enkel ding hebt bekeken bij MS of dat mogelijk is, en zoja, hoe je dat dan zou moeten doen. Meest logische is naar de MS Account instellingen gaan en daar opnieuw koppelen.

Voor je Youtube/fGoogle loop je nogal achter. Voor Youtube heb je nu Google+ nodig. En goh, wat is je Google account?

Ik snap niet echt waar je bang voor bent hier.

Commandline FTW | Tweakt met mate