Mining sub gedeelte?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• terracide
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-09 08:59
Aangezien mining explodeert hier op het forum, is het alsjeblieft mogelijk dat het een eigen subgedeelte krijgt? Het is nu totaal niet duidelijk meer waar je de informatie moet vandaag halen aangezien alles in een paar mega lange threads staat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:39

rob_erwt

What does this button do?

Dat is meer iets voor Lieve Adjes. Ik verplaats je topic daar dan ook even heen. :)

Never underestimate the power of stupid people in large groups

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:22
Een interessante suggestie. Na de kerstdagen kom ik erop terug. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjiwa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:17
Jammer dat het topic dat ik opgestart heb, geen aandacht krijg, en hier wel. :(

Maar alsnog mooi dat het idee via deze topic opgepakt wordt :)

PSN/XBL: DarkTaufu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
Gezien de populariteit van Bitcoin en andere cryptocurrencies zijn we in voor een experiment: Themaforum bitcoin en overige cryptocurrencies

Zoals in de naam al aangeeft zal dit een tijdelijke themaforum zijn. Het is aan het onderwerp zelf om zich te bewijzen.

Om dit van de grond te krijgen hebben we echter nog wel een ding nodig en dat is een of twee moderators. Themafora worden normaal gesproken door de crew van de hoofdgroep gemodereerd, maar deze heeft niet zoveel met het onderwerp en dus meteen maar een tweede experiment: litemods voor themaforum. Als litemod krijg je een kleurtje, modrechten in het themaforum en bij gebleken geschiktheid perspectief als fullmod.

Geinteresseerd om litemod voor het bitcoin themaforum te worden? Stuur me dan even een DM met een korte motivatie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• terracide
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-09 08:59
Dm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:22
Pagina: 1