Inloggen battlenet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sinds een week of 3 kan ik niet meer inloggen op battlenet.

Dit komt omdat zonder dat ik erna heb gevraagd een authenicator is toegevoegd op mijn account ( ik ben gehacked ofzo? ) Die ik tevens ook niet eraf kan halen via de support van battle net. Tevens heb ik nu een authenicator gedownload maar deze kan ik dus niet koppelen aan mijn account omdat ik niet kan inloggen.

Iemand nog enig idee hoe ik dit kan oplossen

mvg
Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmetjuhs
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-09 16:32
Ik zou Blizzard zelf even e-mailen. Het zou zomaar kunnen dat je gehackt bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-09 11:15
Heb ik ook zo vaak gehad met Starcraft, gebeurde om de haverklap. Dan moet je dus echt allemaal capriolen uit gaan halen en zo veel mogelijk info prijs gaan geven dus een hoop gedoe.

Je hebt waarschijnlijk niet veel meer keus dan het via die weg te spelen, oh ja: let erop dat je wel de Europese site benaderd en niet de VS versie want dan kan je op je mailtje wachten tot je een ons weegt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dan ga ik binnenkort maar even een scanner zoeken om mijn ID in te scannen anders mag ik niet met ze mailen :P

Bedankt voor de hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sporedd
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20-09 10:11
Foto maken zou ook wel moeten lukken denk ik

[ Voor 15% gewijzigd door Sporedd op 24-12-2013 13:13 ]

Don't trust an atom, they make up everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-09 20:37
Je kan ook voor Noppes skypen met Blizz etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerowyn88
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15-08-2024
Zorg dat je je ID kaart bij de hand hebt, of zelfs een kopie ervan, en alle eventueel relevante informatie betreffende je account, character namen, guildnamen, vorige wachtwoorden etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AerosPhere
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15-09 13:02
Mij lukte het vaak altijd om de authenticator op mijn telefoon te wissen nadat ik een tijdje geen blizzard games meer had gespeeld, en dus was vergeten dat hij erop stond.

Na een of twee mailtjes heen en weer en daarbij een kopie van ID en een foto van een serial van een game werd de authenticator er zonder problemen weer afgehaald.
Pagina: 1