Hallo, 1 juni is de freecom beatman mp3 speler uitgekomen. Hiermee kun je 8cm cd'tjes mee afspelen. Ik wil hem dus vandaag bij de Vobis (ja ik weet het het is een
zaak maar de enige winkel waar die te koop is voorzover ik weet) maar daar hadden ze hem niet meer op voorraad. Heeft iemand deze al kunnen bemachtigen en wat zijn de ervaringen met deze speler????
Verwijderd
www.informatique.nlOp donderdag 07 juni 2001 18:41 schreef BOMBER het volgende:
Enne How Much $$$$????
als nog meer zaakjes hem verkopen check www.tweakers.net/pricewatch.dsp
Verwijderd
Bij www.opussupplies.nl is deze te koop voor 301,00 incl btw. Zelf heb ik er 30 stuks 8cm recordables erbij gekocht totaal komt het dan op 350 gld inc btw. voor dat geld komen ze het nog thuis brengen ook (rembours kosten 5,95) Bij Vobis kost de speler alleen al 329,= dus tel uit je winst.
Ik heb het 7/6 besteld en wacht met spanning af
Erm....zodra je hem morgen of over morgen binnen hebt. Zou je hem dan even een beetje kunnen reviewen?? zelf twijfel ik nog een beetje mbt die id3 tag ondersteuning...Op vrijdag 08 juni 2001 10:50 schreef yesman het volgende:
Bij www.opussupplies.nl is deze te koop voor 301,00 incl btw. Zelf heb ik er 30 stuks 8cm recordables erbij gekocht totaal komt het dan op 350 gld inc btw. voor dat geld komen ze het nog thuis brengen ook (rembours kosten 5,95) Bij Vobis kost de speler alleen al 329,= dus tel uit je winst.
Verwijderd
Helaas is de Freecom Beatman slecht leverbaar, zelfs contact gehad met Freecom zelf en ze zeiden dat er nog geen enkele Beatman verkrijgbaar is/was in Nederland dus de meeste bedrijven lullen weer is lariekoek met hun ik hem op voorraad op hun webstie
Bij conrad hebben ze em ook als t goed is, kreeg tijdje geleden foldertje in mijn bus met nieuwe aanbiedingen en stond die ook bij...
Pagina: 1