iMac aanhang pin voor VESA mount, terug naar binnen geveerd.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:26

muhda

Time & Space traveler

Topicstarter
Op kantoor kwamen we op het idee om een van onze iMac's op te hangen. Het gaat om een iMac 27" 2011 model. Na beetje rondstruinen op het internet en wat vooronderzoek hebben we de mount arm en VESA adapter besteld.

Na het binnenkomen van de bestellingen, zijn we gelijk aan de slag gegaan. Volgens de handleiding, zou het een makkie zijn. Alleen het vergrendelen van de voet/stand van de iMac is blijkbaar niet goed gegaan.

Want het stuk waar de voet/stand aan vast zat is weer terug naar binnen geveerd.

Heeft iemand een idee hoe dit op te lossen is? Een collega die wilt hem al weg gooien! :'(

Snelle Foto's voor nu:

imac stand 3 imac stand 0 imac stand 2 imac stand 2

Update: 31 Januari (2014)

De iMac was naar de Apple Store gebracht. Het mechanisme was defect.
Met de tool lukte het de genius (Medewerker) niet om het maken. Dus moest de iMac helemaal open.

Alles is kosteloos vervangen, na mijn verwijzing naar Apple Care en dat was natuurlijk geweldig.
Hij hangt inmiddels al op kantoor.

iMac vooraanzichtiMac

[ Voor 24% gewijzigd door muhda op 31-01-2014 01:39 . Reden: Update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:26

muhda

Time & Space traveler

Topicstarter
Na lang zoeken, eindelijk deze topic gevonden: https://discussions.apple.com/message/23996644#23996644

Ik heb Apple Support gebeld, Appel heeft een tool voor deze situatie gemaakt maar er kon niet bevestigd worden of de tool in de apple store beschikbaar is. Ik heb maar een afspraak gemaakt bij de Apple Store voor de Genius Bar. Ik update dit topic wel naderhand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyvandev
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-01 17:20
Vervelend voor je!

Mochten ze er bij de apple store niet uitkomen, je kan hem natuurlijk altijd zelf uit elkaar halen. Lijkt moeilijk maar is het niet(mits je een klein beetje schroefervaring hebt), er staan genoeg handleidingen op het internet hoe je dit moet doen.

Succes!

[ Voor 10% gewijzigd door rudyvandev op 24-12-2013 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethalis
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Zal wel loslopen bij Apple verwacht ik.

En zo niet, sowieso niet weggooien! :D

Ik zou nog eerder een vesa mount eraan vast kitten lol.

Ask yourself if you are happy and then you cease to be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-10 21:48

Montana

Apple and X-H2 ..what else !

Misschien kan je hier mee verder ( zie de plaatjes in deze post)

https://discussions.apple.com/thread/2811762?tstart=0

Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount