Hoi,
Ik heb alweer een luxeprobleem. Ik ben na lang sparen eindelijk in het bezit van een beamer (althans als mijn DOA nog omgeruild wordt voor kerst). Nu ben ik van van plan een kleine film/game setup te maken.
Deze zou dan moeten bestaan uit:
- Een muur (waar nog een projectiescherm voor komt)
- De Epson tw-5200 3LCD Beamer
- Raspberry PI (met openelec distro erop)
- Logitech Z-5500 voor al het audiogeweld.
Nu heeft de beamer in principe alleen een HDMI ingang, maar nu moet ik dus ook geluid naar mijn Logitech setje hebben. Ik heb een beetje research gedaan en wat mij dan het handigt leek is om een HDMI splitter + Extractor te halen (bestaat zo'n ding ook met beide functies?) Want als het goed is kan ik er dan voor zorgen dat mijn Logitech de DTS signalen verwerkt via een toslink?
Zit ik nu in de goede richting, of sla ik volledig de plank mis?
Graag reacties en aan/opmerkingen
.
Ik heb alweer een luxeprobleem. Ik ben na lang sparen eindelijk in het bezit van een beamer (althans als mijn DOA nog omgeruild wordt voor kerst). Nu ben ik van van plan een kleine film/game setup te maken.
Deze zou dan moeten bestaan uit:
- Een muur (waar nog een projectiescherm voor komt)
- De Epson tw-5200 3LCD Beamer
- Raspberry PI (met openelec distro erop)
- Logitech Z-5500 voor al het audiogeweld.
Nu heeft de beamer in principe alleen een HDMI ingang, maar nu moet ik dus ook geluid naar mijn Logitech setje hebben. Ik heb een beetje research gedaan en wat mij dan het handigt leek is om een HDMI splitter + Extractor te halen (bestaat zo'n ding ook met beide functies?) Want als het goed is kan ik er dan voor zorgen dat mijn Logitech de DTS signalen verwerkt via een toslink?
Zit ik nu in de goede richting, of sla ik volledig de plank mis?
Graag reacties en aan/opmerkingen