Toon posts:

TV opnemen op harde schijf EN XBMC in 1 oplossing

Pagina: 1
Acties:
  • 404 views

Verwijderd

Topicstarter
Films streamen, daar heb je duizend en 1 goede oplossingen voor. XBMC is daar voortrekker.

Met mijn UPC box kan ik ook tv kanalen opnemen. Daar kan ik echter niet meer bij, ik kan ze allen afspelen op mijn TV. Niet de harde schijf benaderen en eventueel editten

Maar is het ook mogelijk om beide in 1 te hebben? En dan zonder die restrictie die UPC me nu geeft?

Misschien loop ik hopeloos achter, maar zou graag weten wat de opties zijn.

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor de reacties, echt een superforum hier

• IJburger
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 03-01 21:39
Graag gedaan

• Poltergeist
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-02 01:55
Ik denk dat de stilte al genoeg zegt... Wat wil je dan: alleen maar reacties dat het niet kan? Want daar komt het wel op neer namelijk.

• Gertjuhjan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-11-2025

Gertjuhjan

Software Engineer

Ik sluit me aan bij Poltergeist, maar ik had het misschien iets minder cru gezegd.

Het komt er op neer, als iemand geen antwoord weet op dit forum zal er over het algemeen niet gereageerd worden.

Vandaar dat er geen reactie op komt. Ik heb wel een beetje rondgekeken op het forum. Het is tot nu toe wel mogelijk om bij UPC televisie te kijken op je pc. Helaas kan je niet de opnames editten. Ik heb ook geen idee of je opnames kunt bekijken en/of kunt opnemen vanaf een PC/HTPC.

Als dit al zou kunnen, dan is het in aparte applicaties. Één applicatie voor UPC en één applicatie(bv xbmc) voor het bekijken van lokale content.

Xbox: Gulpener88

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-01 15:11
Je zou natuurlijk gewoon een DVB-C tuner (des noods 2) in je PC / HTPC kunnen proppen om je opnames te kunnen maken. Afhankelijk van welke software en hardware je gebruikt krijg je daar een bepaald bestandsformaat uit (meestal is het mpeg2) die je vervolgens kan editten op een andere PC, kan verplaatsen of wat je ook wilt. Vrij normale toepassing lijkt me :{

iRacing Profiel

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
NOFI, maar als je zelf niet onderzoekt en met ideeën komt dan kun je misschien beter een ouderwetse brief schrijven naar de computer totaal.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:13

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 18:00:
bedankt voor de reacties, echt een superforum hier
d:)b topreactie in je topic wat ook niet echt uitblinkt van eigen inzet of moeite.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.