De 32 mb ddr versie van die powercolor gts kost 385,- en de 64mb versie kost 449,- maar zijn die 64,- extra het waard als je toch bijna niet hoger dan 1024x768 en 32 bit speel?
tis een goede gputje en kan heus wel hoger dan 1024@32bit
waarom speel je lager dan ?
ik heb een v7700 32mb loopt als een trein
ik speel vrijwel alle games op 1024@32 bits soms zelfs wel hoger geen problemen ook niet haperend beeld ofzow hoor
64 mb word volgens mij enit echt toegepast mischien in echt games die afhankelijk zijn van een goede video kaart
weet neit echt ik zie dr ook neit echt verschil in hoor alleen prijs en ene heeft meer memory maar als dat zinheeft nou ja
waarom speel je lager dan ?
ik heb een v7700 32mb loopt als een trein
ik speel vrijwel alle games op 1024@32 bits soms zelfs wel hoger geen problemen ook niet haperend beeld ofzow hoor
64 mb word volgens mij enit echt toegepast mischien in echt games die afhankelijk zijn van een goede video kaart
weet neit echt ik zie dr ook neit echt verschil in hoor alleen prijs en ene heeft meer memory maar als dat zinheeft nou ja
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
De 64 MB versie kan wat meer textures enzo in z'n geheugen plaatsen. Op dit moment maakt het nog niet zoveel uit denk ik, maar misschien met nieuwere spellen die gaan aankomen zal je het verschil wel merken. 64MB is sowieso de nieuwe standaard. Kijk maar naar een GF2 Ultra en GF3. Beide 64mb.
Maar weet iemand of het bij toekomstige spellen als halo of return to castle wolfenstein wel uit maakt op resolutie 1024 het verschil utssen 32mb en 64mb ?
Verwijderd
Voor die paar tientjes gewoon een 64 mb kope, btw ik zou er 2 tientjes bijleggen en een 64 mb PRO versie kopen, die is duidelijk wel sneller dmv 400 mhz geheugen ipv 333 wat de powercolor aan boord heeft.
Alleen bij die winkels waar ie zo goedkoop is staan veel negatieve reacties over in shopsurvey
Verwijderd
Je moet maar zo denken, tweakers kunnen soms ook wel erg snel zeiken
.
Ach en je koopt er alleen maar een videokaart, denk als je met hele systemen begint dan moet je die idd misschien ergens andere kope.
Moet zeggen dat het met die shopsurvey nog wel meevalt.
Ach en je koopt er alleen maar een videokaart, denk als je met hele systemen begint dan moet je die idd misschien ergens andere kope.
Moet zeggen dat het met die shopsurvey nog wel meevalt.
Pagina: 1