Dag allemaal,
Mijn zus zit in de journalistieke sector en zal in de toekomst vaak videobewerkende taken moeten uitvoeren. Aangezien haar huidige laptop hier zeker niet de benodigde rekenkracht voor heeft, en we hier nog een mooie monitor hebben staan, dacht ik dat het een goed idee zou zijn indien ze een desktop zou aanschaffen.
De benodigdheden zijn dus:
Aangezien er al een wifimodule in het moederbord zit leek me dit een goede keuze. Wat is jullie globale oordeel? Ik heb nog enkele vragen: heb ik extra koeling nodig? Is de processor krachtig genoeg om vlot video's te bewerken?
Mijn zus zit in de journalistieke sector en zal in de toekomst vaak videobewerkende taken moeten uitvoeren. Aangezien haar huidige laptop hier zeker niet de benodigde rekenkracht voor heeft, en we hier nog een mooie monitor hebben staan, dacht ik dat het een goed idee zou zijn indien ze een desktop zou aanschaffen.
De benodigdheden zijn dus:
- Compacte behuizing
- In staat van video's te bewerken en film vlot weer te geven, er wordt niet op gegamed
- redelijk stil
- Wifi
- redelijk beperkt budget (edit: liefst <500 euro)
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel G3430 Boxed | € 81,51 | € 81,51 |
| 1 | MSI H87I | € 97,01 | € 97,01 |
| 1 | BitFenix Prodigy Wit | € 64,10 | € 64,10 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 59,95 | € 59,95 |
| 1 | Corsair VS350 | € 29,- | € 29,- |
| 1 | Samsung 840 EVO 120GB | € 81,90 | € 81,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 413,47 | |
Aangezien er al een wifimodule in het moederbord zit leek me dit een goede keuze. Wat is jullie globale oordeel? Ik heb nog enkele vragen: heb ik extra koeling nodig? Is de processor krachtig genoeg om vlot video's te bewerken?