+/- 6kW zonnepanelen, 1x Hybrid 10kw Auto, Shelly Pro 3EM, 2x Zendure SolarFlow 2400AC met ieder 3x AB3000X (17,3kWh)
leg hem eens een beetje uit de buurt van de kast met een usb kabel
kun je ook eens een screendump maken met inssider van de gebruikte kanaaltjes ?
kun je ook eens een screendump maken met inssider van de gebruikte kanaaltjes ?
Met welke modem/router wordt verbinding gemaakt?
Welke versie van de driver gebruik je?
Welk OS draai je?
Welke versie van de driver gebruik je?
Welk OS draai je?
Eerst het probleem, dan de oplossing
Ik heb geprobeerd om hem verder van de kast te leggen met usb kabel van 1,5m, maar dit heeft niet geholpen.
Ik zal straks inssider even downloaden om screendump voor je te maken.
Modem/router is een ZyXel P-2812HNU-F1 (Standaard van Telfort)
Softwareversie vd wifistick is 1008.2.906.2010
En ik draai op Windows XP home
Zojuist heb ik nog een keer de boel eraf gegooid en opnieuw geinstalleerd.
Eerst zonder de echte software (Dus dat je niet dat realtek logotje onder in de balk krijgt met signaalsterkte en meer info)
Dus heb m na het inpluggen: bij nieuwe hardware de juiste locatie gegeven waar de driver staat en door windows laten installeren.
Vervolgens kan ie in ieder geval verbinding maken, hij heeft verbinding, hij heeft een "zeer sterke" signaalsterkte. Maar als ik internet open dan gaat ie mega sloom (nog langzamer dan vroeger bij een 56k modem... Ik krijg er geen internet pagina's mee geladen.
Als ik de software van Realtek opnieuw installeer zoals het hoord dan kan ie geen verbinding maken met de wifistick...
Ik zal straks inssider even downloaden om screendump voor je te maken.
Modem/router is een ZyXel P-2812HNU-F1 (Standaard van Telfort)
Softwareversie vd wifistick is 1008.2.906.2010
En ik draai op Windows XP home
Zojuist heb ik nog een keer de boel eraf gegooid en opnieuw geinstalleerd.
Eerst zonder de echte software (Dus dat je niet dat realtek logotje onder in de balk krijgt met signaalsterkte en meer info)
Dus heb m na het inpluggen: bij nieuwe hardware de juiste locatie gegeven waar de driver staat en door windows laten installeren.
Vervolgens kan ie in ieder geval verbinding maken, hij heeft verbinding, hij heeft een "zeer sterke" signaalsterkte. Maar als ik internet open dan gaat ie mega sloom (nog langzamer dan vroeger bij een 56k modem... Ik krijg er geen internet pagina's mee geladen.
Als ik de software van Realtek opnieuw installeer zoals het hoord dan kan ie geen verbinding maken met de wifistick...
+/- 6kW zonnepanelen, 1x Hybrid 10kw Auto, Shelly Pro 3EM, 2x Zendure SolarFlow 2400AC met ieder 3x AB3000X (17,3kWh)
Ik ben weer een stapje verder.... vraag me niet hoe.
maar hij heeft nu ook verbinding gemaakt met de software geinstalleerd
Maargoed.... het computertje laat nu activiteit zien, ik heb verbinding met internet zegt de pc.
Alleen kan ik nogsteeds geen internet pagina laden.
Ik zie staat onderin: Host vaststellen of Verbinden...
Dit blijft enige tijd staan. Daarna verdwijnt ie en dan staat er deze webpagina is niet beschikbaar
Hetzelfde als ik wil verbinden met de router via de pc. dit wil ook niet meer lukken. hij blijft staat op "wachten op ...... (op de puntjes ip adres)"
Terwijl ik gister nog slome internet verbinding had heb ik nu dus helemaal geen verbinding meer op de pc
Verder via de router gekeken en ik ben de enige die op mn router zit, (Laptop, Pc en Telefoon)
Help..
maar hij heeft nu ook verbinding gemaakt met de software geinstalleerd
Maargoed.... het computertje laat nu activiteit zien, ik heb verbinding met internet zegt de pc.
Alleen kan ik nogsteeds geen internet pagina laden.
Ik zie staat onderin: Host vaststellen of Verbinden...
Dit blijft enige tijd staan. Daarna verdwijnt ie en dan staat er deze webpagina is niet beschikbaar
Hetzelfde als ik wil verbinden met de router via de pc. dit wil ook niet meer lukken. hij blijft staat op "wachten op ...... (op de puntjes ip adres)"
Terwijl ik gister nog slome internet verbinding had heb ik nu dus helemaal geen verbinding meer op de pc
Verder via de router gekeken en ik ben de enige die op mn router zit, (Laptop, Pc en Telefoon)
Help..
[ Voor 44% gewijzigd door markduffy op 24-12-2013 21:07 ]
Vaste kabel even door de woonkamer over de trap heen gelegd om dingen uit te kunnen sluiten. (dus gewoon even met kabel verbonden)
Internet verbinding is goed.3500kbps downl. upl: 250 en connection 1056con/min
Dus ligt iig niet aan de pc zelf.
Internet verbinding is goed.3500kbps downl. upl: 250 en connection 1056con/min
Dus ligt iig niet aan de pc zelf.
Pagina: 1