HELP,Assasins creed IV gekocht,kan niet spelen.???????

Pagina: 1
Acties:
  • 317 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michelbokken
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23-12-2013
Hallo,

Mijn probleem is het volgende;

Ik heb gisteren na lang wachten Assasins creed IV;Black Flag gekocht.
Thuis gekomen,pc aangezet, de 3 cd's geïnstalleerd en tada..... Dacht ik. :'(

Als ik op mijn desktop-icoon van ASC4 dubbelklik start mijn Uplay programma op en moet ik inloggen.
Wat ik dus doe. Normaal zou het spel moeten beginnen maar het mijne start op en na 10sec zwart scherm krijg ik een schermpje waarop staat asc4bf.exe reageert niet.
En dan komt het volgende schermpje om het probleem op te lossen.die vindt niets en wordt ik er terug uit gebonjourd en zit ik dus terug in het uplay titelscherm waar je kan kiezen tussen single player en multiplayer.
En mijn multiplayer WERKT WEL. BOOHOO!!!!!!!

All i want for Christmas is mijn singleplayer }:O

Ik heb een dell inspiron 17 inch Intell I7 processor met een deftige grafische kaart.

CAN SOMEONE PLEASE HELP ME???????

ALVAST BEDANKT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• undercover.
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 09-01-2022
Wat dacht je van zelf voor een oplossing zoeken in het internet? Ik veronderstel dat er wel voldoende gelijkaardige topics zullen zijn met mensen die het zelfde probleem voor hebben/opgelost hebben.
En als je daar niets over vind kan je nog altijd een supportaanvraag indienen bij ubisoft?

Zelfstandig zijn is de sleutel van de oplossing van vele problemen, dus wees zelfstandig alvorens de hulp van andere in te roepen , en ga zelf op zoek naar een oplossing.

EDIT: heb meermaals posten van exact hetzelfde bericht in meerdere topics is ook niet echt een oplossing.

[ Voor 10% gewijzigd door undercover. op 23-12-2013 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michelbokken
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23-12-2013
Als ik een oplossing had en of wist, had ik hier geen post staan.
En het zou heel tof zijn als je je hulp aanbied ipv kritiek te hebben op de manier dat ik hulp vraag.
En vooralleer ik naar uplay post buit ik alle middelen uit die ik ter mijn beschikking heb.Waaronder deze.
Dus als je geen zin hebt om andere mensen te helpen zou ik het op prijs stellen u te onthouden van commentaar op degene die hulp nodig hebben.
In ieder geval wens ik je tof fijne eindjaarsfeesten toe.Maar dat misschien ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10:46
In je andere topic werd al een link gegeven ;)

zie je vorige topic : ASSASINS CREED 4 GEKOCHT EN GEINSTALLEERD MAAR WERKT NIET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09:37

Umbrah

The Incredible MapMan

Volgens mij is je capslock kapot, en zit je muis ook vast, je post heel erg veel dubbel.

Tevens: wat heb je zelf al gevonden op internet?
Wat voor machine heb je? Je bent nogal karig in je informatie. Ik vrees dat ik nu niet meer kan dan gokken:

* Je harde schijf is stuk
* Je RAM is stuk
* Je Videokaart heeft kuren
* Je hebt een virus
* Je hebt spyware
* Je probeert op Ubuntu met WINE te spelen. Dat werkt niet.
* Hackintosh ook niet.
* Je draait op een admin-only account
* Je spel staat op een USB drive geinstalleerd.
* Je SSD heeft slechte blokken.
* Je hebt geen SSD. Koop een SSD, en misschien heeft je HDD rotte blokken.
* Je videokaart is niet zo deftig en is een xenofobische bruinhemd shotzuiper ipv een wijndrinkende culinaire deftige intellectueel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 10:35
Deze gaat nu even op slot.

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.