Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomdfireman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-02 12:13
Beste Photoshoppers,

Ik weet niet als het is toegestaan op dit forum maar probeer het toch.

Mijn vader wil graag gaan trouwen met mijn moeder, en nu is het plan om haar te vragen via de achtergrond van een nieuw gekocht laptop. Het idee is dus zodra zij de deksel opent er direct een plaatje staat met:

Lieve Marja,

Wil je met mij trouwen?

Nu ben ik een poosje bezig geweest in Photoshop maar geen mooi resultaat eruit weten te krijgen, dus vandaar dat ik het vraag aan jullie, creatieve Tweakers leden. O+
Ik hoop van harte dat jullie (jij) een prachtige afbeelding kan maken met bovenstaande tekst erin. De achtergrond maakt niet zo heel veel uit, het gaat vooral om de tekst.

Alvast bedankt!
Groetjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas.
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14:44
Allereerst gefeliciteerd!

Ik ga eens een poging wagen. Misschien is het leuk de tekst ergens in te verwerken? Niet direct in het scherm, maar ergens in verwerkt zegmaar? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke resolutie had je gewild?
Wanneer moet het 'af' zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BombaAriba
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-09 00:16

BombaAriba

Ondertitel

Is het niet leuk om een foto van hen beiden erin te verwerken? Generieke wallpapers met wil je met mij trouwens bestaan al zover ik weet.

We can believe what we choose. We are answerable for what we choose to believe. -John Henry Newman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• analogworm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 00:08
BombaAriba schreef op maandag 23 december 2013 @ 22:54:
Is het niet leuk om een foto van hen beiden erin te verwerken? Generieke wallpapers met wil je met mij trouwens bestaan al zover ik weet.
Ja echt he, misschien een leuk portret van je pa.. of een moment dat ze samen zijn geweest.. dat maakt het toch al gauw veel persoonlijker...

Eigenlijk vind ik het maar een hele, hele suffe manier van iemand ten huwelijk vragen maar goed.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:02
*knip*

:N

[ Voor 96% gewijzigd door zeef op 24-12-2013 14:44 ]

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:06
Ik geloof niet dat de TS op dit antwoord zat te wachten, hoe iemand iemand anders ten huwelijk vraagt is aan diegene zelf. Misschien is dit juist wel een manier die erg sprekend zal zijn voor hoe ze elkaar ontmoet hebben oid.

[ Voor 41% gewijzigd door Moby op 24-12-2013 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:20

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Helaas is dit niet de bedoeling van ons forum. Vragen naar producten of diensten kan in ons V&A op tweakers. Daar mag je dit soort vragen prima stellen. Het forum is er niet geschikt voor.

De discussie of dit topic wel of niet in de eerste plaats een geschikte oplossing voor je "probleem" is, laat ik in het midden.

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-09 07:15
Na overleg gooien we 'm weer open, met dien verstande dat we alleen on topic reacties willen zien. Geen hoe en waarom, alleen reageren op de vraag. Dus ook geen antwoorden geven op niet gestelde vragen!

Daarnaast de opmerking dat het geen vrijbrief is om meer topics zoals deze te openen. Het past niet in FVW, maar we maken voor deze keer een uitzondering.

[ Voor 10% gewijzigd door zeef op 24-12-2013 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:24
Lekker corny gedaan :Y)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/YIrh2np9f4jh1ScZRUwlU38y/full.jpg
Plaatje is 1920x1080, dat zou genoeg moeten zijn voor de meeste laptops.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Hoe is het afgelopen? Is het aanzoek geweest? Zei ze ja? Hebben jullie nog een fotograaf nodig :p

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Pagina: 1