Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

opzoek naar bron

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Wij zijn van plan om een nieuwe TV te kopen, van rond de 900,- euro, maar kom kennis te kort om echt een goeie uit te kunnen kiezen. Ik heb al op internet rond gegoogled en ook op deze website, maar kwam geen goede / volledige / niet verouderde informatie tegen die belangrijk zijn bij het kiezen van een goede TV.

Weet iemand van jullie een website, die duidelijk uitleg geeft over wat ghz, plasma, led etc etc inhoud en waar een goede TV aan moet voldoen en waar je dus op moet letten?

Top en bedank!

Reckimo

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:19

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Welkom op GoT!

Wij hebben een aankoopadviesforum voor de lastige vragen. Ik verplaats je even die kant op.
Overigens verwachten we wel dat je een en ander zelf kunt uitzoeken als het gaat om "wat is plasma / led / etc". Verwacht dus geen helpdesk :)

Veel succes!

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:55
Daar heeft de Consumentenbond een leuk gidsje over ;)

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-11 18:30

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Zoek je met ''tv kiezen'' kom je veel duidelijke websites tegen met onder andere de site van kieskeurig waar het een en ander uitgelegd word.

Als je dan nog het een en ander niet duidelijk is kan je die termen natuurlijk ook gewoon weer googelen, of uiteindelijk hier de vraag stellen.

Succes :)

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Goede reviews kun je vinden op hdtvtest.co.uk/.

Lees je daar eens in.

En koop dan een ST60 van Panasonic want dat is imho de beste tv in deze prijsklasse. :+

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17-11 09:30
S1NN3D schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 08:36:
Goede reviews kun je vinden op hdtvtest.co.uk/.

Lees je daar eens in.

En koop dan een ST60 van Panasonic want dat is imho de beste tv in deze prijsklasse. :+
Aangezien Plasma uitsterft (Panasonic maakt geen meer):

Ga vooral kijken en testen in een winkel wat jezelf/jullie zelf het prettigst vinden kijken. Uiteraard zijn er veel reviews en fanboys en weet ik wat allemaal te vinden die een mening hebben over een TV -> je koopt hem niet voor hun maar voor jezelf.

De huidige generatie LED tv's is zeker niet slecht te noemen (heb mijn Panasonic plasma weggedaan voor een Samsung LED tv uit de 7000 serie en heb geen moment spijt).
Pagina: 1