Welke NIET HP inkt voor een HP gebruiken jullie?

Pagina: 1
Acties:
  • 190 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Zie topic, zit er zelf aan te denken om een WeCare, of FutureGreen te kopen of zo'n ander goedkoop merk, want wil niet direct arm zijn.(80 en 85,-) vind ik wel aan de dure kant, en aangezien er gisteren weer een stageverslag doorheen is gegaan, wil ik vragen wat jullie op-en of aanmerkingen zijn aan deze goedkope merken, duidelijk verschil, of is het gewoon een gevoelskwestie dat HP betere cartridges heeft dan Futuregreen of WeCare?

20*350ZO45°

Verwijderd

Ik heb een 950c, maar ik gebruik orginele cardriges. IK WORD OOK ARM VAN DIE KRENGEN DIE VAN MIJNE KOSTEN PIEK!!!!!!!!!!!!!!!

Verwijderd

Op donderdag 07 juni 2001 17:16 schreef doodie het volgende:
Ik heb een 950c, maar ik gebruik orginele cardriges. IK WORD OOK ARM VAN DIE KRENGEN DIE VAN MIJNE KOSTEN PIEK!!!!!!!!!!!!!!!
Is dat een antwoord op de vraag?

• Richard
  • Nu online

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Op donderdag 07 juni 2001 17:16 schreef doodie het volgende:
Hoeveel kosten ze?
Die van jou zijn hetzelfde als de mijne, meestal koop ik ze rond de 80-90,- nu bij www.123inkt.nl zwart-->75 kleur-->85 Is toch niet normaal meer, vandaar mijn vraag, ik wil uiteraard ook niet teveel in kwaliteit omlaag

20*350ZO45°

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
van die eeuh..rommelmarkten maar dan anders...aflopen, daar staan kraampjez zat met van die inkt
en ziet er goed uit, verbleekt niet in zonlicht, is veel goedkoper dan orginele cardridges
isn't it amazing mike?

oja...braderie.....

• d-super
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-08 22:15
je kan ze ook navullen,http://www.start-europe.net

Citroën DSuper-bjr 1972-5 bak-108pk-Citroën C4 1.2 Hybrid 136 Max bjr 2024

• Richard
  • Nu online

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Op donderdag 07 juni 2001 20:49 schreef d-super het volgende:
je kan ze ook navullen,http://www.start-europe.net
Nee sorry navul-kits heb ik géén zin in, ik wil gewoon klik-klak en weer verder printen.

20*350ZO45°

Verwijderd

Ik gebruik Wecare voor m'n 697c, redelijke kwaliteit voor een redelijke prijs.

Verwijderd

Ik heb een tijdje die van pelican gebrijkt.... werkte goed en was niet duur... Alleen ik kan ze niet meer krijgeen bij mijn computer boer..

• Richard
  • Nu online

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Zo eventjes aan de reacties te zien is WeCare gewoon goed.

Nog meer mensen met reacties?

20*350ZO45°

• masaman
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Wecare ? Hoezo 'We care' ? In ieder geval niet voor de kwaliteit van mijn printjes. Heb onlangs zo'n ding aangeschaft en ben erg teleurgesteld in het resultaat. Het zijn teruggebrachte HP cartridges die zijn bijgevuld en blijkbaar heb ik er eentje die al tig keer is hervult. Spetters buiten de letters, veel te nat (teveel inkt ?), gewoon geen goed resultaat. Ken je nog de STAR NL-10 ? Iets in die geest alleen dan 10 jaar later. De volgende keer geen wecare meer voor mij....

• Richard
  • Nu online

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Op vrijdag 08 juni 2001 08:29 schreef masaman het volgende:
Wecare ? Hoezo 'We care' ? In ieder geval niet voor de kwaliteit van mijn printjes. Heb onlangs zo'n ding aangeschaft en ben erg teleurgesteld in het resultaat. Het zijn teruggebrachte HP cartridges die zijn bijgevuld en blijkbaar heb ik er eentje die al tig keer is hervult. Spetters buiten de letters, veel te nat (teveel inkt ?), gewoon geen goed resultaat. Ken je nog de STAR NL-10 ? Iets in die geest alleen dan 10 jaar later. De volgende keer geen wecare meer voor mij....
Kijk, dit vind ik een beetje kut, veel mensen die tevreden zijn, maar je komt erook tegen die absoluut nooit meer Wecare moeten.
Ik ga toch maar testen, misschien wel goedkoop duurkoop!

20*350ZO45°

Verwijderd

Ik zou voor Pelikan gaan, dit merk is verscheidene keren getest door o.a. Computertotaal en kwam naar voren als beste alternatief voor de HP cartridges. Tevens heeft Pelikan een Clicksysteem ontworpen voor de kleurcartridge, waarbij iedere kleur apart kan worden vervangen net als bij Canon.
Je koopt eerst een adapter met drie kleuren, hierna kun je gewoon per kleur navullen!!

Zelf gebruik ik het ook voor mijn HP 710 en ik merk weinig verschil. Kijk anders es op de site van computertotaal, daar moet ergens nog wel een verslag van die test staan.

Verwijderd

Op vrijdag 08 juni 2001 10:09 schreef RDK_NL het volgende:
Kijk, dit vind ik een beetje kut, veel mensen die tevreden zijn, maar je komt erook tegen die absoluut nooit meer Wecare moeten.
Ik ga toch maar testen, misschien wel goedkoop duurkoop!
Bij de boekhandel waar ik wecare patronen haalde zeiden ze er gewoon bij dat het soms voorkwam dat ze niet goed afdrukken (spetters/strepen enz.). Als dat het geval was moest ik hem gewoon terugbrengen en dan zou ik een nieuwe meerkijgen.

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:11
Mijn HP 710C pakt die WeCare cartridges niet eens! Ik heb gewoon altijd HP cartridges voor mijn printer.

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:08

Wallie

Herr

http://www.hepfro.demon.nl/
Daar verkopen ze wel goedkope refilled HP cartridges.

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

• brid
  • Laatst online: 30-07 16:21

brid

Onze excuses voor het ongemak

Navul is dan wel goedkoper, maar het risico dat je een slechte hebt is groter dan bij HP cartriges. Daarom gebruiken de meeste bedrijven geen navul, want dan lekt meestal de helft van de cartriges en als je een lekkende cartrige in je printer hebt zitten loop je altijd het risco dat je je printer kan weg gooien. Je had beter een canon kunnen kopen.

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

Verwijderd

Op vrijdag 08 juni 2001 11:08 schreef IRBaboon het volgende:

[..]

Bij de boekhandel waar ik wecare patronen haalde zeiden ze er gewoon bij dat het soms voorkwam dat ze niet goed afdrukken (spetters/strepen enz.). Als dat het geval was moest ik hem gewoon terugbrengen en dan zou ik een nieuwe meerkijgen.
Ja, afdruk verpest en weer naar die k*twinkel. Nee lekker dan.

• Richard
  • Nu online

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Ik denk dat ik het er maar op ga wagen, 64,95 voor een Wecare of 104,95 voor een HP

20*350ZO45°

Verwijderd

Wij haalden ze van Xerox, die zijn wel goedkoper, maar veel problemen ermee, zijn dus weer overgestapt op de dure... :(

Verwijderd

Op vrijdag 08 juni 2001 12:14 schreef RDK_NL het volgende:
Ik denk dat ik het er maar op ga wagen, 64,95 voor een Wecare of 104,95 voor een HP
Waarom niet gewoon bijvullen :?

Dat doe ik ook, afdrukken zien er gewoon goed uit hoor :) Kost "nix" :)

bij http://www.start-europe.net

By the way, ik heb een 970. Zwart en kleuren afdrukken (ook foto's) zien er goed uit, alleen je moet ff een paar keer wat afdrukken voordat dat zo is. En heel belangrijk, als je cartridges al helemaal leeg waren voordat je ze bijvult, dan kun je t vergeten....dan zijn zeer waarschijnlijk de koppen verneukt door opgedroogde inkt e.d. :P

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Wecare :r
Niet zwart maar blauw. Gewoon geen dekking. Papier is ook gewoon zeiknat, net alsof je het dubbel bedrukt hebt op best modus :r

Cartink: Als ze hun eigen inkt gebruiken op die facturen van hun, is het wel goed, maar wrijf er niet overheen (zelfde effect als vers aangeslagen prijskaartjes)

Ik heb voor mijn 610C @ 670C 3 van die dingen besteld, kon daar 2 maand op w88. Heb er nu dus een 670C van gemaakt en in tussentijd een 40ml/80 piek patroontje ingezet.

• Richard
  • Nu online

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Op vrijdag 08 juni 2001 18:14 schreef _JGC_ het volgende:
Wecare :r
Niet zwart maar blauw. Gewoon geen dekking. Papier is ook gewoon zeiknat, net alsof je het dubbel bedrukt hebt op best modus :r

Cartink: Als ze hun eigen inkt gebruiken op die facturen van hun, is het wel goed, maar wrijf er niet overheen (zelfde effect als vers aangeslagen prijskaartjes)

Ik heb voor mijn 610C @ 670C 3 van die dingen besteld, kon daar 2 maand op w88. Heb er nu dus een 670C van gemaakt en in tussentijd een 40ml/80 piek patroontje ingezet.
Hoe heb jij je printer overgeclocked? :)

20*350ZO45°

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
HP 670C en 610C zit een klein verschil in:

Houder is iets anders en de 610C heeft een printpuntje meer voor het fotopatroon.

Datzelfde puntje wordt gebruikt om te kijken of er niet gesjoemeld wordt met inkt.

Ik heb gewoon dat puntje afgeplakt op de printer en de houder van mijn 670C erop geschroefd. Ding is nog steeds een 610, maar met precies dezelfde mogelijkheden als de 670C.

Verwijderd

ik heb er nu een zwarte van de Hema in zitten en sindsdien flipt mijn printer, k denk da da op zich nie goed is.

• Richard
  • Nu online

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Op vrijdag 08 juni 2001 12:14 schreef RDK_NL het volgende:
Ikke dus naar die winkel, staat er opeens een beeldschone verkoopster voor mijn neus. Ikke vraag dus voor een WeCare Cartridge voor een 720C in kleur. Zij het hele WeCare-rekje doorzocht, maar kon nix vinden. Ikke nog beetje met haar staan kletsen, en ze vroeg of ze er 1 voor mij moest bestellen. Ze vroeg om mijn telefoonnummer O+ Als ik dus om die Cartridge ga, vraag ik uiteraard wel effe of ze mijn nummer bewaard heeft :)

Tip: Ga dus voor een WeCare, wie weet wie je als verkoopster tegenkomt.

20*350ZO45°

• intoxicated
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Op vrijdag 08 juni 2001 12:36 schreef AirHead het volgende:
En heel belangrijk, als je cartridges al helemaal leeg waren voordat je ze bijvult, dan kun je t vergeten....dan zijn zeer waarschijnlijk de koppen verneukt door opgedroogde inkt e.d. :P
Valt best mee hoor :) Ik heb een keer een patroon dat 3 maanden op m'n bureau heeft gelegen nagevuld. Eerst heb ik 'm een paar uur in een schoteltje met spiritus gelegd en daarna deed ie 't weer geweldig. Foto's waren ook best scherp. Het is een HP 950c met C6578 (kleuren) patroon btw. De inkt was nog van de HCC-dagen, ik geloof van Start ofzow.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• smukky
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08-2007
Zo zie je vaak maar weer: Goedkoop is vaak duurkoop!!!
Ik koop lekker de originele op www.123inkt.nl hier zijn de originele tot zo'n geeltje goedkoper dan in de winkel.
Prima zaak, geen klachten.
Pagina: 1