Hallo,
Op dit moment ben ik in het bezit van deze tv: pricewatch: Samsung UE46ES6100
Graag zou ik het geheel willen uitbreiden met een 5.1 surround set, echter heb ik hier geen verstand van.
Ik heb zo'n 300 a 400 euro te besteden, maar minder mag natuurlijk altijd
Ik heb al een beetje gezocht, en kom bijvoorbeeld uit op : pricewatch: Samsung HT-F5500 of pricewatch: Samsung HT-E5500
Het lastige is echter dat :
- Ik eigenlijk geen Blurays of DVDs kijk (Ik stream netflix of vanaf PC)
- De Smart Functionaiteit al in mijn TV zit.
- Mijn vriendin nog veel naar CD's danwel radio luistert. (daar staat nu een stereotorentje voor in de woonkamer)
- Ik heb een PS3, zou deze hiervan dan ook gebruik kunnen maken?
- Ik zou het liefst met 1 afstandsbediening blijven werken (vandaar keuze voor samsung icm anynet)
Is er een soort oplossing waarbij ik een speakerset direct op de tv aan kan sluiten? Of bied een ander product dan een homecinemaset uitkomst? (En als ik er niet omheen kan, zijn er dan nog oude "domme" sets die wel goed geluid geven maar bijvoorbeeld geen bluray spelen?)
Ik hoor heel graag jullie advies.
Op dit moment ben ik in het bezit van deze tv: pricewatch: Samsung UE46ES6100
Graag zou ik het geheel willen uitbreiden met een 5.1 surround set, echter heb ik hier geen verstand van.
Ik heb zo'n 300 a 400 euro te besteden, maar minder mag natuurlijk altijd
Ik heb al een beetje gezocht, en kom bijvoorbeeld uit op : pricewatch: Samsung HT-F5500 of pricewatch: Samsung HT-E5500
Het lastige is echter dat :
- Ik eigenlijk geen Blurays of DVDs kijk (Ik stream netflix of vanaf PC)
- De Smart Functionaiteit al in mijn TV zit.
- Mijn vriendin nog veel naar CD's danwel radio luistert. (daar staat nu een stereotorentje voor in de woonkamer)
- Ik heb een PS3, zou deze hiervan dan ook gebruik kunnen maken?
- Ik zou het liefst met 1 afstandsbediening blijven werken (vandaar keuze voor samsung icm anynet)
Is er een soort oplossing waarbij ik een speakerset direct op de tv aan kan sluiten? Of bied een ander product dan een homecinemaset uitkomst? (En als ik er niet omheen kan, zijn er dan nog oude "domme" sets die wel goed geluid geven maar bijvoorbeeld geen bluray spelen?)
Ik hoor heel graag jullie advies.