Draadloze boxen

Pagina: 1
Acties:

• SietseBrouwer
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 06-12-2022
hallo iedereen,
Ik ben zelf een handballer en wij als team houden er wel van om tijdens het warmlopen voor de wedstrijd even een muziekje op te zetten. Nu ben ik al in bezit van een JBL Flip maar deze vult lang niet de hele zaal met geluid. Nou heb ik een beetje op internet rond gekeken en ben ik op een vier-tal boxen gekomen. Ik heb jullie hulp nodig om te kijken welke het nou uiteindelijk moet worden.

hier zijn de links:
de Urban Revolt Fiesta:
pricewatch: Urban Revolt Fiësta Wireless Bluetooth PA Speaker
De Ion Block Rocker:
pricewatch: ION Block Rocker iPA03 (Zilver)
de Lenco PA 80:
pricewatch: Lenco PA-80 (Zwart)
de Boost Bluetooth speaker:
http://www.pixmania.nl/ge...microfoon/21822706-a.html

ik zat zelf al een beetje richting de laatste maar deze lijkt voor dit geld eigenlijk te mooi om waar te zijn.
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

alvast bedankt

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 25-01 23:12

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Heeft die laatste niet gewoon een stopcontact nodig in tegenstelling tot die andere 3 ?
Verder ziet die Lenco er wel het beste uitgevoerd uit, daar kan je meteen mee aan de slag zonder extra verloopjes of apparatuur.

• SietseBrouwer
@hippocampus
Dankzij de ingebouwde accu en de dubbele voeding (220 en 12V) heeft deze luidspreker een bijzonder lange gebruiksduur. Via de diverse in- en uitgangen en de USB/SD/MMC-MP3-poorten kunt u allerlei geluidsbronnen gebruiken.

dus er zit blijkbaar wel een accu in;)

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Ok, maar dan zal ie de 200w niet halen op accu gok ik dan.

Je komt van 2 keer 5w (JBL Flip) en lijkt me een upgrade naar 50w / 70w voldoende.
Daarentegen heb je voor hetzelfde geld bij die ''Boost'' meer vermogen (mits ingeplugd gok ik), maar of je dat nodig hebt en of het allemaal netjes klinkt daar twijfel ik aan. Het is moeilijk te beoordelen zonder de producten te hebben gezien/gehoord.

(verder ziet die ''Boost'' er echt ''el cheapo'' uit zeg, maar dat is mijn mening. ;) )

• SietseBrouwer
oke maar als we dan die boost wegstrepen welke van de 3 zou jij dan doen?

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Hippocampus schreef op maandag 23 december 2013 @ 10:58:

Verder ziet die Lenco er wel het beste uitgevoerd uit, daar kan je meteen mee aan de slag zonder extra verloopjes of apparatuur.
En deze is iets ruimer verkrijgbaar dan de andere twee volgens de Pricewatch.

Edit:
Ps, als dit apparaat op/naast het handbalveld komt te staan raad ik je aan een bescherm kap te fixen voor de knopjes en usb stick bovenop, handballers he :)

[ Voor 20% gewijzigd door Hippocampus op 23-12-2013 12:14 ]

• SietseBrouwer
haha, jaa dat komt wel goed;) knutselen we zelf wel ff in elkaar met wat plexiglas:P

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 13:27
Waarom niet voor de old-skool look gaan en een ouderwetse boombox opsnorren (die je eventueel leeg trekt en voorziet van moderne hardware natuurlijk ;) )
Afbeeldingslocatie: http://misterjogja.com/wp-content/uploads/2013/04/old-school-boombox-for-sale-vqarrtke.jpg

iRacing Profiel

• SietseBrouwer
@kroegtijger
heb je een lijstje met specificaties?

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Niet dat je er veel mee opschiet denk ik maar dit is hem. :)

Ps Als je er zo een wil hebben moet je toch serieus veel geld meenemen.

[ Voor 28% gewijzigd door Hippocampus op 23-12-2013 14:36 ]

Pagina: 1