|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Intentionally left blank
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
1
| loadJS('//tweakimg.net/x/min/snow.js?1387641011'); |
Als je greasemonkey oid hebt, dan kun je daar eenvoudig een userscript van maken om het altijd te doen.
Vitamine D tekorten in Nederland | Dodelijk coronaforum gesloten
In DMs zie je ook geen sneeuwRaven schreef op maandag 23 december 2013 @ 11:13:
En als je het juist áán wilt zetten? Op GoT zie ik namelijk sneeuw, op de FP niet.
Commandline FTW | Tweakt met mate
Zo te zien is er wel een DIV maar heeft die geen id.
[ Voor 36% gewijzigd door Saturnus op 24-12-2013 11:55 ]
1
| #top canvas { display: none; } |
should do the trick om het te verbergen (en als het niet gerendered hoeft te worden zal ook de CPU-aanslag een stuk minder groot zijn gok ik)
Intentionally left blank
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
2 posts boven jeAlexanderB schreef op maandag 30 december 2013 @ 15:02:
Eh, en hoe krijg ik t uit dan, want snow.js blokkeren doet niks/lukt niet, en JS uitzetten in z'n geheel of de mobilie pagina laden doet ook niet wat ik wil..
crisp schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 12:13:
Cascading Stylesheet:
1 #top canvas { display: none; }
should do the trick om het te verbergen (en als het niet gerendered hoeft te worden zal ook de CPU-aanslag een stuk minder groot zijn gok ik)
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Commandline FTW | Tweakt met mate
Wanneer de kou helemaal uit de lucht is.oohh schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 13:25:
Wanneer houdt het überhaupt op met sneeuwen?
Cogitationis poenam nemo patitur
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes