Toon posts:

Welke harddisk voor de Litecoin miner?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
In dit boodschappenlijstje van het artikel op de hoofdpagina over de litecoin miner staat geen harddisk bij:
reviews: Litecoin: reken je rijk
http://tweakers.net/pricewatch/bestelkosten/518633

Welke harddisk is aan te bevelen?

Waarom wordt er in de reacties 1 R9 280x i.p.v. 2 HD7870 genoemd?

Hier staan zoveel varianten van deze twee grafische kaarten... Ik zou niet weten welke HD7870 de Club 3D Radeon HD 7870 voor moet stellen.
https://litecoin.info/Mining_hardware_comparison

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2013 07:59 ]

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Verwijderd schreef op maandag 23 december 2013 @ 07:44:
In dit boodschappenlijstje van het artikel op de hoofdpagina over de litecoin miner staat geen harddisk bij:
Met de bovenstaande configuratie waren we 450 euro kwijt voor een systeem dat op papier goed is voor omstreeks 800 khashes per seconde, omgerekend zo'n 0,25 Litecoin per dag of bijna 8 Litecoin per maand. Wij installeerden Windows op een ssd die we nog hadden liggen, maar om de hardware- en energiekosten nog verder te drukken, kun je ook Linux vanaf een usb-drive als besturingssysteem gebruiken.
Gewoon een SSD of een USB stick met Linux is voldoende :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Topicstarter
Han schreef op maandag 23 december 2013 @ 07:57:
[...]

[...]
Gewoon een SSD of een USB stick met Linux is voldoende :)
Enig idee of er soorten en formaten SSD niet compatible zijn met het moederbord?
Enige voorkeur tussen: SSD met mSATA (mSATA???), SSD met ATA, SATA-300, etc.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2013 08:46 ]

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Ik zou zeggen; lees eens wat reviews over het moederbord en je kan je eigen vragen beantwoorden. Dit forum is niet bedoeld om enkel je vragen over de schutting te gooien en te wachten op oplossingen of antwoorden; er wordt van jou verwacht dat je zelf eerst onderzoek doet. En wanneer je er dan nog niet uitkomt, dan staat niks jou in de weg om het hier te vragen, mits je wel aangeeft wat je al allemaal zelf hebt uitgezocht en hebt gevonden :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• JelteV
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-12-2025
tip, verdiep je even goed en baseer je absolute niet op het artikel op de frontpage.
Dit geeft een veel te mooi beeld van hoe het werkelijk gaat.

Google eens en lees je eens in.
HD is niet boeiend, misschien is het, als je het serieus wilt gaan doen zelfs overbodig. Pak een USB stick zou ik zeggen.

Verwijderd

Topicstarter
Han schreef op maandag 23 december 2013 @ 08:13:
Ik zou zeggen; lees eens wat reviews over het moederbord en je kan je eigen vragen beantwoorden. Dit forum is niet bedoeld om enkel je vragen over de schutting te gooien en te wachten op oplossingen of antwoorden; er wordt van jou verwacht dat je zelf eerst onderzoek doet. En wanneer je er dan nog niet uitkomt, dan staat niks jou in de weg om het hier te vragen, mits je wel aangeeft wat je al allemaal zelf hebt uitgezocht en hebt gevonden :)
Ik zie geen incompatbiliteit genoemd... Maar een mSATA op dit moederbord??? Dus als iemand met een bepaald type ssd daar andere ervaringen, dan zou ik dat natuurlijk wel graag willen weten.

Verwijderd

Topicstarter
JelteV schreef op maandag 23 december 2013 @ 08:16:
tip, verdiep je even goed en baseer je absolute niet op het artikel op de frontpage.
Dit geeft een veel te mooi beeld van hoe het werkelijk gaat.

Google eens en lees je eens in.
HD is niet boeiend, misschien is het, als je het serieus wilt gaan doen zelfs overbodig. Pak een USB stick zou ik zeggen.
Waarom zou dat het beste zijn? Als ik Windows 8 erop zou zetten, waarom zou ik voor een pc die toch altijd aan moet staan niet net zo goed een Harddisk kunnen kopen: "Windows 8 launch the Windows To Go Wizard. You'll need a fast USB drive with at least 32GB of space" http://www.techradar.com/...ith-windows-to-go-1104524
Pagina: 1