Hoi tweakers,
Ik wil graag een pc bouwen voor in mijn woonkamer waar ik vooral films op ga kijken/streamen en hij mag 500-600 euro kosten.
De belangrijkste eis is dat hij heel erg stil is en het liefst een losse geluids kaard er in
De pc gaat aangesloten worden (via vga of dvi) op een touchscreen beeldscherm die bij mij in de muur gebouwd gaat worden, (waarvan de resolutie 1366x768 is) en via een hdmi aan een versterker die weer aangesloten staat aan de beamer.
Er hoeft geen harde schijf in, die heb ik hier al liggen.
Hier is waar ik een beetje op uit kwam: (ik weet niet zo veel van goedkopere componenten)
Ik weet dat er geen moederboord in zit, maar ik had echt geen idee welke ik moest pakken.
Zou deze pc een beetje stil zijn maar toch snel zijn?
En zouden jullie er nog iets aan verranderen of toevoegen?
Groetjes Marijn
Ik wil graag een pc bouwen voor in mijn woonkamer waar ik vooral films op ga kijken/streamen en hij mag 500-600 euro kosten.
De belangrijkste eis is dat hij heel erg stil is en het liefst een losse geluids kaard er in
De pc gaat aangesloten worden (via vga of dvi) op een touchscreen beeldscherm die bij mij in de muur gebouwd gaat worden, (waarvan de resolutie 1366x768 is) en via een hdmi aan een versterker die weer aangesloten staat aan de beamer.
Er hoeft geen harde schijf in, die heb ik hier al liggen.
Hier is waar ik een beetje op uit kwam: (ik weet niet zo veel van goedkopere componenten)
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD A8-5600K Black Edition | € 79,30 | € 79,30 |
| 1 | Fractal Design Define R4 Pearl Black | € 88,- | € 88,- |
| 1 | Scythe Shuriken Rev. B | € 22,95 | € 22,95 |
| 1 | Corsair Vengeance LP CML8GX3M2A1600C9 | € 72,25 | € 72,25 |
| 1 | be quiet! System Power 7 300W | € 32,80 | € 32,80 |
| 1 | Samsung 840 EVO 250GB | € 140,- | € 140,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 435,30 | |
Ik weet dat er geen moederboord in zit, maar ik had echt geen idee welke ik moest pakken.
Zou deze pc een beetje stil zijn maar toch snel zijn?
En zouden jullie er nog iets aan verranderen of toevoegen?
Groetjes Marijn