Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Gezien het een vraag/probleem betreft, verplaatst naar Spielerij - Problemen & Vragen.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Ik heb een paar dagen terug contact opgenomen met Logitech Support en ze hebben me gratis een nieuwe G27 opgestuurd. Geweldige service van Logitech! Vandaag ontvangen en aangesloten en deze werkt prima. Hopelijk gaat deze wat langer mee. :-)
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Goed om te horen dat Logitech goede service verleent en dat je probleem hiermee opgelost is.
Veel plezier ermee!
Veel plezier ermee!
Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!
Ik heb ook een kalibratie probleem met mij g27.
Wanneer ik tijdens de installatie bij de kalibratie gedeelte kom en de knoppen op de stuur en schakel doos uitprobeer, de stuur even 3 seconden hard gaat trillen. En dat doet die met alle knop maakt niet uit welke ik druk.
Dit gebeurt alleen niet bij de versnellingen, gas, rem, koppeling en sturen.
Na de installatie afgerond te hebben doen de knoppen overigens wel gewoon. Ik weet niet of dat zo hoort want de stuur trilt dan echt hard.
Iemand hier ervaring mee?
Wanneer ik tijdens de installatie bij de kalibratie gedeelte kom en de knoppen op de stuur en schakel doos uitprobeer, de stuur even 3 seconden hard gaat trillen. En dat doet die met alle knop maakt niet uit welke ik druk.
Dit gebeurt alleen niet bij de versnellingen, gas, rem, koppeling en sturen.
Na de installatie afgerond te hebben doen de knoppen overigens wel gewoon. Ik weet niet of dat zo hoort want de stuur trilt dan echt hard.
Iemand hier ervaring mee?