Toon posts:

2560*1440 monitor

Pagina: 1
Acties:
  • 354 views

Verwijderd

Topicstarter
hallo mede tweakers,

Ik wil graag naar 2560*1440 en wellicht hebben jullie wat tips over welke het beste is?
ik mag graag een game spelen (diablo,simcity) en voor mijn werk gebruik ik veel excel

ik heb zelf de asus asus pb278q in gedachte

wat denken jullie van dit scherm en resolutie?

pricewatch: Asus PB278Q Zwart

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:41
ik heb zelf de Dell U2713HM, en ben daar onwijs tevreden over. En zelfs nog iets goedkoper dan de Asus.

pricewatch: Dell Ultrasharp U2713HM Zilver, Zwart

Verwijderd

Topicstarter
ja leek mij ook een mooie , heb jij hem voor dat je hem kocht draaiend gezien ergens in een winkel? geen enkele winkel heeft hem alleen online en wilde hem graag fysiek zien voor ik 1 koop

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:10

InFamous

excommunicado

Alleen voor de service van Dell zou ik al voor de u2711 of 2713 gaan, ik heb mijn monitor 3 x mogen omruilen omdat ik niet tevreden was.

Eerste monitor kwam met één dode pixel rechts in het midden, viel alleen op bij een gekleurde achtergrond.
Binnen een week had ik een nieuwe monitor.

Tweede monitor had een bug in de OSD bedienings knoppen. Deze bleef blauw gloeien ondanks dat er niet aangezeten werd. Deze keer duurde iets langer vanwege de vakantie periode maar na 2 weken had ik weer een splinter nieuwe.

Derde keer heb ik de monitor omgeruild omdat er een lichte vorm van backlightbleeding te zien was. Deze was alleen zichtbaar bij een volledig zwarte achtergrond met brightness op 100%.
Weer zonder problemen omgeruild binnen een week.

Natuurlijk is dit een persoonlijke ervaring van een tijd geleden, hieraan kun je dus geen recht ontlenen.

Formerly known as Ragdoll

• Pierre_nr1
Dell staat inderdaad bekend om zijn goede service. Die van mij heeft ook een hele lichte vorm van bleeding, maar zie het alleen bij het Bios scherm als de pc opstart. En het scherm is echt geweldig, wit is spierwit, en zwart is zwart.

Ik heb het scherm niet draaiend gezien voordat ik het kocht, maar je hebt altijd kopersgarantie als je deze online koopt. Maar, ik denk niet dat je dit scherm snel zal terugsturen....

Verwijderd

Topicstarter
zo nu begin ik te twijfelen , de dell is idd ook een mooie en sevice is ook wat voor te zeggen , hebben jullie hem draaiend in een winkel gezien en toen gekocht of online? en nog 1 vraag( soory voor de vele vragen) heb hier een nvidia gtx 660 dat gaat wel toch?

thanx voor de snelle replies!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-02 12:52

Saven

Administrator

pricewatch: Iiyama ProLite XB2779QS-S1 Zilver zelfde paneel als in de imacs gebruikt wordt

edit: mijn ervaring met dell is belabberd dus je moet maar net geluk of pech hebben

[ Voor 33% gewijzigd door Saven op 22-12-2013 22:31 ]

• Pierre_nr1
Verwijderd schreef op zondag 22 december 2013 @ 22:27:
zo nu begin ik te twijfelen , de dell is idd ook een mooie en sevice is ook wat voor te zeggen , hebben jullie hem draaiend in een winkel gezien en toen gekocht of online? en nog 1 vraag( soory voor de vele vragen) heb hier een nvidia gtx 660 dat gaat wel toch?

thanx voor de snelle replies!
De GTX 660 is prima geschikt voor deze resoluties.

Verwijderd

Zeker? Met wat simpele games gaat dat wel, maar met wat zwaardere denk ik dat het niet echt meer gaat.

• Pierre_nr1
Tuurlijk wel, met wat tweaking binnen de grafische opties kom je een heel eind. De 1 is meer 'demanding' dan de ander.

Verwijderd

Ja, dan wel inderdaad. Maar echt hoge settings ga je niet halen, ik vind het zelf altijd wel nice om ze wat hoger te kunnen hebben. Maar dat moet de TS zelf bepalen.

• Pierre_nr1
In ieder geval veel wijsheid met je keus. Ik hoop dat we je een beetje hebben kunnen helpen.

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

voor dit soort stevige resoluties heb je een flinke hoeveelheid RAM nodig en een goed snelle bus. Een HD7950 is dus nog wel het minimum wat je nodig hebt, of als je naar het groene kamp kijkt: de GTX780

People as things, that’s where it starts.

• Pierre_nr1
Wanneer je een wat mindere grafische kaart hebt, moet je concessies doen. Zeker met een resolutie van 2560*1440. Maar, met wat tweaking kom je een heel eind.

En Office applicaties zijn natuurtlijk erg fijn binnen 2560*1440. Ruimte genoeg op je scherm.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:02

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ahum 1:
Aankoopadvies vragen mag weer.. (maar lees eerst dit!)

Ahum 2:
CAA beleid
Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten.
Je komt hier met een voorstel, maar onderbouwt die niet . Dus gaat dit topic dicht - na verplaatsing naar Componenten Aankoopadvies (waar vragen als dit sowieso thuishoren).

Move VB -> CAA en dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.