Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nvidia drivers downgraden lukt niet

Pagina: 1
Acties:

• editoor
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-11 17:30
Ik zit met het probleem dat wanneer ik de drivers van Nvidia downgrade, er na een paar dagen toch weer de nieuwste drivers worden geïnstalleerd. zelfs na het uitvinken van deze opties. Om gek van te worden. Ik heb namelijk een GTX460 en met de nieuwste drivers, loopt mijn computer vast.

Ik gebruik "Display Driver Uninstaller" om de drivers te verwijderen, in veilige modus. Daarna installeer ik de oude drivers en dan zie ik ook de oude driverversie als ik op "Nvidia-instellingen" druk. Maar na een paar dagen begint het gezeik weer en zie ik dat ie geupdate is.

Ik gebruik Windows 8.1

• xares
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-11 12:49
Dirty oplossing: Hostname verwijzen naar een niet bestaand IP-adres in je hosts file?
Moet je wel even de hostname van het programma vinden.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Heb je Nvidia Update geinstalleerd ? Zo ja, die verwijderen. Andere optie is dat de driver via Windows update binnenkomt.

Ik draai zonder Nvidia Update en Windows updates kies ik altijd handmatig. Ik heb nog nooit gehad dat de drivers uit zichzelf geupdate werden op deze manier. (Dat zou natuurlijk ook niet mogelijk zijn)

[ Voor 7% gewijzigd door PilatuS op 22-12-2013 21:45 ]

Verwijderd

En als je wel Windows update aan wil laten maar geen drivers kan je dat ook apart uitzetten.
Afbeeldingslocatie: http://i.stack.imgur.com/hQBU6.jpg

Gaat om de twee bovenste bolletjes uiteraard, te vinden via systeemeigenschappen-hardware