Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Pc crash Win8,

Pagina: 1
Acties:
  • 121 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
Ik heb een probleem met mijn computer, namelijk mijn pc die crasht bijna dagelijks. Hij geeft geen foutmelding gewoon pats boem uit. Zonder blauw scherm niks.
Mijn hardware:
700watt voeding
SSD and Western digital harddrive
Nvidia 560 ti
AMD fx 9370
Als jullie meer informatie nodig hebben over mn pc vraag maar.

• S3nz
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-07-2022

S3nz

Modder in opleiding

moederbord?

FX6300 4Ghz - H100i - Gigabyte GA-970A-UD3P - XFX HD 6870 - Crucial Ballistix 2x4GB - FD Core 1000 Modded (work in progress)

• Niekleair
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-06-2024
Merk en type voeding?

[img]error.jpg[/img]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT :)

Zo te zien heb je nog niet helemaal door hoe het hier gaat. Het is niet de bedoeling dat je zomaar een probleem 'dumt' en verwacht dat wij het voor je oplossen. Wat we verwachten is dat je zelf aan de slag gaat, zelf dingen opzoekt en probeert. Kom je er dan niet uit dan mag je zeker een topic openen, maar geef dan aan wat je geprobeerd hebt, waar je gezocht hebt, wat je vond (links!) en exact waar je vastloopt.

Dat lijkt hier allemaal te ontbreken. Dat komt niet alleen een beetje inzetloos over, maar bovendien geeft het ons zo goed als geen aanhakingspunten om met goed advies te komen. Wij hebben namelijk geen glazen bol en kunnen niet raden wat er mis is zonder dat iemand (jij!) dingen uitprobeert. Zo heeft een topic weinig zin, dus blijft er weinig anders over dan het te sluiten :o

Wel kan ik je een link geven met veel info en tips over hoe dit probleem zelf aan te vliegen:
Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

Begin eens met de dingen die daarin staan structureel uit te proberen. Ga dingen controleren, ga dingen verwisselen en zoom daarmee in op waar het fout gaat. Waarschijnlijk vind je het zelf wel zo, maar zo niet kun je heel goed aangeven aan ons wat je al geprobeerd hebt (hoeven wij het niet meer te vragen!) en waar je vastloopt. Dan kunnen wij je heel goed verder helpen :)

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.