Ik wil dus een nieuwe TV en heb een budget van ongeveer € 1500,-
Daarnaast wil ik gezien de kijkafstand minimaal een 55" model.
Het hele Smart-TV gebeuren boeit mij niet zo aangezien er toch een Mediacenter aangehangen wordt.
Door de bomen en bos was het al een kluif om een fatsoenlijk model uit te zoeken, maar ben uiteindelijk bij de volgende modellen uitgekomen:
Samsung UE55F6750
pricewatch: Samsung UE55F6750 Zilver
&
Samsung UE55D8000
pricewatch: Samsung UE55D8000
Hoewel dit verouderde modellen zijn uit 2011 ben ik nog steeds te spreken over de specificaties zoals het aantal Hertz. Ik snap daarom ook niet waarin de nieuwere modellen van Samsung zich onderscheiden ten opzichte van de oude generatie. Zoals:
Samsung UE55F6500
pricewatch: Samsung UE55F6500 (Duits model) Zilver
Is het verschil puur optisch, of zie ik iets over het hoofd?
Mijn vraag is nu wat voor model ik het beste kan kiezen. Ik heb namelijk het idee dat ik iets niet helemaal begrijp. Waarom zou ik een 2013 model kiezen terwijl de modellen uit 2011 net zo goed uit en dezelfde prijs hebben?
Deze leek snapt het in ieder geval niet meer
Daarnaast wil ik gezien de kijkafstand minimaal een 55" model.
Het hele Smart-TV gebeuren boeit mij niet zo aangezien er toch een Mediacenter aangehangen wordt.
Door de bomen en bos was het al een kluif om een fatsoenlijk model uit te zoeken, maar ben uiteindelijk bij de volgende modellen uitgekomen:
Samsung UE55F6750
pricewatch: Samsung UE55F6750 Zilver
&
Samsung UE55D8000
pricewatch: Samsung UE55D8000
Hoewel dit verouderde modellen zijn uit 2011 ben ik nog steeds te spreken over de specificaties zoals het aantal Hertz. Ik snap daarom ook niet waarin de nieuwere modellen van Samsung zich onderscheiden ten opzichte van de oude generatie. Zoals:
Samsung UE55F6500
pricewatch: Samsung UE55F6500 (Duits model) Zilver
Is het verschil puur optisch, of zie ik iets over het hoofd?
Mijn vraag is nu wat voor model ik het beste kan kiezen. Ik heb namelijk het idee dat ik iets niet helemaal begrijp. Waarom zou ik een 2013 model kiezen terwijl de modellen uit 2011 net zo goed uit en dezelfde prijs hebben?
Deze leek snapt het in ieder geval niet meer