Toon posts:

WPCREDIT

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb zojuist het programma wpcredit ontdekt en het werkt wel wat lastig maar wel mooi. Ik heb onder andere het register verandert zodat de temp van mijn duron 8 graden idle zakt(register 52). DIt werkte on the fly dus zonder herstart. Werken alle settings zo(geheugen, agp4x, fast writes, enz) ook on the fly?

en als ik een fout maak wordt deze dan bij de volgende restart gecleared en is ie niet blijvend in mijn BIOS opgeslagen?

soz mensen zal wel vaker gevraagd zijn maar er is geen search.....

Verwijderd

ja werkt "on th fly" zoals je dat zo mooi noemt, maar na herstart zij ALLE instellingen weer weg, je hebt het programma WPCRSET nodig om de instellingen ook daadwerkelijk definitief te houden. Op www.viahardware staat een memory tweak guide waar deze programmas uitgebreid worden behandeld.

Geit

Verwijderd

Topicstarter
die had ik idd al gezien maar destijds niet uitgevoerd ik werd een beetje huiverig bij het zien van de hexadeimale codes van mijn BIOS en zo. Maar dan gaan we eens kijken of k nu fastwrites en sindbanding enabled krijg op mijn MSI K7T Turbo :) lekker....

Verwijderd

wil je niet ontmoedigen, maar mij is het niet gelukt op me GF MX... schijnt dat ik dan eerst m'n GF Bios moet flashen ofzo.....

Verwijderd

Topicstarter
wat gebeurt er als ie er niet aan wilt, eenmalig vastlopen van de computer?

Verwijderd

heh ja bij mij wel ja, daarom moet je dus eerst edit gebruiken voor test en daarna als alles stabiel is set voor de definitieve instelling

Verwijderd

Topicstarter
al gedaan idle cputemp is van de 48 naar de 33 gegaan ghehe >:) niet dat t veel uitmaakt t is idle maar t houdt de warmteproductie wat binnen de perken in de kast.
Pagina: 1