Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Responsive Design Appreciation Moment

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Best Tweakers.Net,

Mijn dank is groot voor deze open beta. Op mijn GT-i9100 ben ik nog geen bugs tegengekomen en ik ben eindelijk verlost van het dan-wel-dan-niet werkende tweakers.mobi!
Ik weet niet of dit de juiste plek is voor dit bericht, maar mijn dank is groot en de inzet wordt enorm gewaardeerd! _/-\o_

Groetjes

Guido

• Inspector
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-10 22:42
Weet ook niet of dit de plek er voor is maar ik waardeer het wel ;) er is veel tijd en kennis in RWD gaan zitten en het is ook nog lang niet af. Binnekort gaat het beta label van het responsive design af en zullen we heel langzaam de overige secties gaan opleveren. Dank voor je bemoedigende woorden, ik hoop dat het gros van de gebruikers er ook zo over denkt :)

• kutagh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01:01
In ieder geval bevalt ook mij de responsive design zeker goed op mijn Galaxy Nexus :) Succes met de verdere ontwikkeling en uitrol ;)

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:20
Maakt niet uit of dit de juiste plek is, maar enorm bedankt voor je topic! Daar doen we het uiteindelijk voor :)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Verwijderd schreef op zondag 22 december 2013 @ 15:28:
Ik weet niet of dit de juiste plek is voor dit bericht, maar mijn dank is groot en de inzet wordt enorm gewaardeerd! _/-\o_
:Y

In mijn geval vooral (ook!) v.w.b. http://gathering.tweakers.net d:)b

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:45

Gé Brander

MS SQL Server

Ik ben er ook erg blij mee. Geen app voor Windows Phone nodig, vroeg ik eerst wel om, maar is inderdaad gewoon niet nodig! :)

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:24

Rhapsody

In Metal We Trust

Ben er ook erg tevreden mee. Ik heb de Tweakers app meteen verwijderd! :D

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

• 4WardNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22:55
Ik gebruik zelf het RWD al sinds de closed-beta met erg veel plezier en wil jullie hier dus ook even voor bedanken, want het werkt allemaal fantastisch! :D Op Tweakers (+ GOT) kijken gaat naar mijn mening op de mobiel minstens even goed als op de computer en dat is naar mijn mening zeker een applausje waard _/-\o_

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:45

Metian

Snert is vies

Vanuit mijn kant ook een dikke pluim, bij deze ook een zalige kerst en een goed oud en nieuw, ga zo door!

Rupsen, Rapsen.

• Misha
Thanks!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:09
Ik ben op m'n mobiel ook over naar de responsive site en tot dusverre is de enige gedachte: 'wow, dit werkt gewoon goed' en da's tegelijk ook één van de grootste complimenten denk ik. Het werkt gewoon zoals je verwachten zou.

Chapeau :)

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:25
* StevenK is ook echt *happy* met het responsive design, zowel op m'n Xperia Z, als op m'n Nexus 7.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

• Djesse8999
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 14-11 10:43

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

Werkt inderdaad super! enigste jammere wat ik kan bedenken is dat als je je browser op de helft van je scherm doet(op pc) hij het als een telefoon scherm telt.

Voor de rest werkt het gewoon geweldig op de telefoon!

• Balance
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 01:11
Werkt perfect op Xperia Z1, keep up the good work!

• Inspector
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-10 22:42
Djesse8999 schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 18:11:
Werkt inderdaad super! enigste jammere wat ik kan bedenken is dat als je je browser op de helft van je scherm doet(op pc) hij het als een telefoon scherm telt.

Voor de rest werkt het gewoon geweldig op de telefoon!
En daar hebben we dus de weergave opties voor: http://tweakers.net/devicedetect/ hier kun je hem forceren op grade A (grote schermen) deze link vind je altijd terug in de footer.

d:)b

[ Voor 10% gewijzigd door Inspector op 27-12-2013 20:12 ]

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:05

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Eens met TS, dank _/-\o_ Bevalt erg goed op mijn smartphone: het werkt gewoon goed :)

Verwijderd

Met het helemaal eens met TS. Het ziet er goed uit en werkt ook veel beter.

• Misha

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Het was even wennen, maar op mijn S3 met Chrome werkt het super en is veel overzichtelijker! Job well done!

• Misha
Deveon schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 11:03:
Het was even wennen, maar op mijn S3 met Chrome werkt het super en is veel overzichtelijker! Job well done!
Top!
Pagina: 1