Toon posts:

Medion behuizing, is dit ATX?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan mijn kant en klare medion pc te gaan upgraden. Ik weet alleen niet of
mijn kast ATX is. Ik kan hier op internet verder geen informatie over vinden. Misschien
weten jullie dit? Aan hoe de kast er uit ziet lijkt hij toch erg veel op een ATX.

• tinzarian
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Nee, is geen ATX

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:18
Aah kom op, kon je echt niet meer info posten?

Begin eens met kijken waar de bevestigingsplaatsen zitten, en of deze overeen komen met de ATX standaard.

• upje
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18:50
Hoe moeten wij dit weten?

• Remi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:29

Remi

Moo!

Niet. Hij zit met je te dollen omdat je een vraag stelt zonder informatie te geven zodat alleen een helderziende deze kan beantwoorden. :P

Je kan het beste het merk en type van het moederbord vermelden. Deze kan je eventueel met een programma zoals Speccy wel achterhalen. Als je dan nog via Google even diezelfde gegevens opzoekt dan kan je deze vraag waarschijnlijk zelf wel beantwoorden. :)

Verwijderd

Topicstarter
Ow super erg bedankt! Ik zal even kijken als het niet lukt laat ik het wel weten!
Remi schreef op zondag 22 december 2013 @ 13:19:
[...]

Niet. Hij zit met je te dollen omdat je een vraag stelt zonder informatie te geven zodat alleen een helderziende deze kan beantwoorden. :P

Je kan het beste het merk en type van het moederbord vermelden. Deze kan je eventueel met een programma zoals Speccy wel achterhalen. Als je dan nog via Google even diezelfde gegevens opzoekt dan kan je deze vraag waarschijnlijk zelf wel beantwoorden. :)

• Niellz
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-01-2025

Niellz

PSN: Niellzje

Dit is zijn mobo: MEDION MS-7797

http://i.picasion.com/resize76/446eb2c88b2df1a089a17a9b8b734465.gif

• commondus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 17-09-2025
Niellz schreef op zondag 22 december 2013 @ 13:50:
Dit is zijn mobo: MEDION MS-7797
Ik kan de vormfactor zo snel niet vinden, je kan ook gewoon even je kast openmaken en kijken naar de vorm van je mobo. ATX is rechthoekig en Micro-ATX vierkant.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als je daar naar zoekt kom je een µATXbordje tegen. Dus zal het waarschijnlijk ook wel een µATXkast zijn.

• Niellz
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-01-2025

Niellz

PSN: Niellzje

Een ATX voeding past toch gewoon in een uATX kast?

http://i.picasion.com/resize76/446eb2c88b2df1a089a17a9b8b734465.gif

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

doorgaans wel, de tijden dat Medion gekke dingen deed zijn wel over.

People as things, that’s where it starts.

Pagina: 1