Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Mac Os X] outlook 2011 foute datumweergave

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

Ik heb sinds enkele maanden een zeer vervelend probleem in Outlook 2011. De datumnotatie in mijn Postvak in klopt niet. Bij de emails van vandaag en gisteren staat het correct maar alle oudere mails worden weergegeven op de datum 13-03-13.

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/20s821k.png

De datum van de mail klopt echter wel als ik deze open en bij de details kijk. Het is dus echt gewoon de weergave die fout is. Ik heb deze al proberen te deinstalleren en terug installeren maar het probleem blijft bestaan.

Heeft iemand een idee wat ik nog kan proberen?

Alvast bedankt

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Hoe haal je de mail binnen? Via POP3 of imap? Is het niet de datum waarop de mails gedownload zijn naar je systeem toevalligen?

Desktop | Server | Laptop

Verwijderd

Topicstarter
Rupie schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 08:52:
Hoe haal je de mail binnen? Via POP3 of imap? Is het niet de datum waarop de mails gedownload zijn naar je systeem toevalligen?
Ik haal de mails binnen via POP3. Nee normaal is dit niet de datum wanneer de mails gedownload zijn want als ik een mail binnenkrijg is de datum goed tot als deze ouder wordt dan gisteren. Dan komt 11-03-13 bij de datum te staan. Het is echt een zeer raar probleem.