Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 426269

Topicstarter
Sinds gisteren staat er een nieuwe Lenovo laptop in de pricewatch: pricewatch: Lenovo Thinkpad Edge E540 (20C6003VMH)

Eindelijk dus een normale i5 Haswell processor (geen U variant) en een anti-glare Full HD scherm.

Mijn vraag: is dit een mooi scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpongeRob
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

SpongeRob

Nachtmerries zijn ook dromen..

Sinds kort heeft m'n vriendin deze laptop, het scherm is op zich niet verkeerd, maar de kleurechtheid is naar mijn idee niet geweldig.
Sowieso lijkt het scherm door de matte laag wat fletser dan al die (irritant) reflecterende schermen.

"Never wrestle with a pig – it gets mud all over you and the pig likes it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Okee, goed om te weten, bedankt. Gezien dat het Full HD is, heeft je vriendin Windows nog gescaled op 125% of 150% zodat de lettertjes niet te klein worden? Of is alles goed te doen en te lezen op de standaard 100% scaling en de Full HD resolutie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpongeRob
  • Niet online

SpongeRob

Hij staat standaard al op 125% en dat is prima te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Aha, mooi, bedankt voor de info. Toch nog 1 laatste vraag: Hoor je de fan goed? Staat hij altijd aan? Of slaat hij alleen bij games of brakke Flash websites? Het zou mooi zijn als ie bij normaal browsen, office werk of het draaien van een filmpje lekker stil is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpongeRob
  • Niet online

SpongeRob

Hij lijkt wel altijd te draaien, maar je hoort hem wanneer de laptop idle is alleen maar met je oor tegen de uitlaat aan.
Tijdens het installeren van photoshop en office is mij niet opgevallen dat de ventilator veel geluid maakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Okee top, dat klinkt goed allemaal. Thanks again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 409515

edit verkeerde forum

[ Voor 92% gewijzigd door Anoniem: 409515 op 15-06-2014 19:00 ]

Pagina: 1