Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• kvangool
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-01-2022
Ik heb sinds kort een galaxy S4 en ben daar heel tevreden over. Nou heb ik afgelopen tijd filmpjes gemaakt in 1080p maar als ik deze wil openen op mijn computer, lukt het me dat niet in VLC te doen, maar in windows mediaplayer wel. Ook kan ik ze niet op dropbox zetten omdat ze niet zouden bestaan. Het zijn gewone mp4 bestanden. Ik heb ze al geprobeerd te converteren maar ook dit lukt niet. Iemand hier ervaring mee, of een oplossing? Ik hoor het graag!

mvg

• Achilles
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18-11 16:54

Achilles

Koning van de Myrmidonen

Je hebt ze op de computer zelf neergezet? Dan zou je t in principe moet kunnen afspelen. Anders moet je t idd converteren met een programma als dvdvideosoft's "free studio".

Heb je de video's met de standaard app gemaakt?

| Cowsmology | Met een hamer past alles, met ducktape plakt alles |

• kvangool
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-01-2022
Achilles schreef op zondag 22 december 2013 @ 04:07:
Je hebt ze op de computer zelf neergezet? Dan zou je t in principe moet kunnen afspelen. Anders moet je t idd converteren met een programma als dvdvideosoft's "free studio".

Heb je de video's met de standaard app gemaakt?
De video's zijn inderdaad met de standaard app gemaakt. Ik kan ze wel afspelen maar alleen via windows mediaplayer. Ik heb ze geprobeerd op mijn laptop te krijgen maar ook dit lukt niet omdat de bestanden niet zouden bestaan, raar want alles staat gewoon op mijn telefoon. Ik ga vandaag nog eens proberen te converteren. Welke codec is het beste aan te raden?