SKYPE-WYN9Y-UB83F-D8N9A-PJECB gebruikt.
Bedankt!
Bedankt!
Deze 2 heb ik nog niet gezien:slane147129 schreef op maandag 24 maart 2014 @ 11:57:
Als ik het zo lees is dat hele lijstje al gebruikt?
[ Voor 13% gewijzigd door Tazzios op 24-03-2014 12:07 ]
Allebei al gebruikt zonder dat het gemeld is.Tazzios schreef op maandag 24 maart 2014 @ 12:04:
[...]
Deze 2 heb ik nog niet gezien:
Members only: title
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Als het goed is, is je reclame ook verdwenen. Bij mij in ieder geval wel. Met een echte premium code kan je ook bellen naar nummers etc, alleen deze werden ter promotie (vooral voor bedrijven) uitgegeven waar groepgesprekken dan wel weer handig zijn. Zelf vind ik reclame vrij op de mobiel erg handig.Ircghost schreef op maandag 24 maart 2014 @ 14:12:
Ik dacht trouwens dat het ook tegoed was etc, maar het enige wat ik ermee kan is groepsgesprekken en beeldscherm delen. Ook handig daar niet van, maar ik zou daar in het echt nooit voor betalen.. 72,- per jaar alleen voor dat..
Ik zou ze ook niet meer zo erop zetten.siwi schreef op maandag 24 maart 2014 @ 11:29:
SKYPE-7GCMG-FB3MJ-4VUVN-XB3MC
SKYPE-BVMDK-4TX7R-HJYUX-J6VRD
SKYPE-3VWUV-XN6FH-BBHCR-9C8U4
SKYPE-BE4PV-FE36K-EY7X3-DVMCD
SKYPE-GXKV7-J4VHM-YA4B9-FDBRA
SKYPE-RV7TP-EAXYE-GJGMT-FJD3J
SKYPE-Y9C3P-M9DJX-CGXV3-3U9ET
SKYPE-JYEPV-RCRV4-F7V73-79X9H
ook allemaal gebruikt zonder vermelding
Remember: A CRAY is the only computer that runs an endless loop in just 4 hours...
Remember: A CRAY is the only computer that runs an endless loop in just 4 hours...
Freakster86 schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 12:45:
Veel plezier ermee jongens; mijn account accepteert geen extra codes meer, dus of ze nog werken... ?
Members only:
Voor mensen die dit niet weten. Let wel even op dat je in de instellingen bij 'meldingen en berichten'. Beide vinkjes uitzet. Anders krijg je nog steeds Premium gebrabbeld en andere Skype tips te zien. Eenmaal uitgezet ben je echt helemaal ad-vrij.xh3adshotx schreef op maandag 24 maart 2014 @ 18:52:
[...]
Als het goed is, is je reclame ook verdwenen. Bij mij in ieder geval wel. Met een echte premium code kan je ook bellen naar nummers etc, alleen deze werden ter promotie (vooral voor bedrijven) uitgegeven waar groepgesprekken dan wel weer handig zijn. Zelf vind ik reclame vrij op de mobiel erg handig.
Freakster86 schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 12:45:
Veel plezier ermee jongens; mijn account accepteert geen extra codes meer, dus of ze nog werken... ?
Members only:
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
De members only tag is er ook niet voor niets... Zo gaan/gingen de resterende codes wel erg hard natuurlijk. Op basis van de codes die in dit topic als gebruikt gemarkeerd zijn, en mijn pogingen, zijn de volgende nog over. Helaas klopt er weinig van de lijst omdat er minder sociale mede-tweakers zijn geweest.Xepos schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 13:07:
Zo te zien al een aantal gebruikt.
Moet nu 30 minuten wachten...
SKYPE-PFUHG-EY7V9-T3YNB-VTXNNSander schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 21:07:
[...]
De members only tag is er ook niet voor niets... Zo gaan/gingen de resterende codes wel erg hard natuurlijk. Op basis van de codes die in dit topic als gebruikt gemarkeerd zijn, en mijn pogingen, zijn de volgende nog over. Helaas klopt er weinig van de lijst omdat er minder sociale mede-tweakers zijn geweest.
Members only:
Mochten anderen (mislukte) pogingen doen met deze lijst heb dan wel het fatsoen even te updaten.
[ Voor 15% gewijzigd door L_Jinx op 26-03-2014 21:28 ]
1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.
How that must belive unsaid suffer don't ask to get Nothing too all...
SKYPE-PMNFC-X644V-XUPEP-PYHCUbvraalte schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 20:14:
Hier nog een paar codes:
Members only:
[ Voor 14% gewijzigd door Kassad op 30-03-2014 14:50 ]
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
Lekker kort.
[ Voor 82% gewijzigd door enomiss op 31-03-2014 13:52 ]
https://opensea.io/seaart
Onderste gebruikt, Bedankt!!FandL schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 00:32:
Nog een aantal voor de liefhebbers.
Graag 1 per persoon/account!
Members only:
> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing
[ Voor 180% gewijzigd door Tomino op 25-04-2014 01:06 ]
Asus P5K || Pentium E8200 || 4x 1024 MB PC2 6400 || 1x 350 GB Western Digital || NVIDIA Geforce 8800GT
During the day I'm tired, because I'm a super hero at night.
[ Voor 98% gewijzigd door joeyschrama op 25-04-2014 09:36 ]
Xaero schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 09:33:
Net 4 van geprobeerd, maar allemaal al verzilverd helaas.. Wellicht toch wel de members only tag er om heen zetten jongens..
Blijkt dat citroenvlinders helemaal niet naar citroen smaken.
Geen informatie beschikbaar
It's all about technology || Tesla Model Y 2024 RWD Solid Black
Dus niet...deze codes geven geen recht op gratis bellen naar niet Skype nummers.Viper_4111 schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 10:04:
SKYPE-K4AHF-DEVBV-NNFRR-RC4GH
Bedankt! Kan ik mooi bellen vanaf Bali op vakantie
Laat maar..
Stuur me maar even DM, dan zal ik je een code door sturen.Jochemp schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 11:09:
Ik ben de hele ochtend al bezig, maar baal van mensen die niet de moeite nemen om even te laten weten dat ze een code gebruikt hebben. Voor invoer gecontroleerd, maar alsnog melding dat die verzilverd is!
Ik geef het op...
Deze premium codes zijn alleen voor screen sharing met meerdere mensen, geen ads en video calling in een groep.melk0r schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 11:31:
[...]
Dus niet...deze codes geven geen recht op gratis bellen naar niet Skype nummers.
De actie is al een paar maanden afgelopen.vangroenewoud schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 11:44:
De actie is net afgelopen en nieuwe codes opvragen is niet meer mogelijk.. Schade; net te laat!
Eind April stond er toch? Anyway, wachten op de volgende actie dan maar..
Zal je een DM sturen met een code.vangroenewoud schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 12:20:
[...]
Eind April stond er toch? Anyway, wachten op de volgende actie dan maar..
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien
De actie is al dik 3 maanden afgelopen volgens mij.ZwareSjek schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 14:13:
Jammer, hele ochtend geprobeerd maar de pagina laadde niet. Nu wel maar de actie is al afgelopen.
Better luck next time
Microsoft adds new perks to Skype Premium accountsmajic schreef op maandag 28 april 2014 @ 17:35:
Videobellen tegenwoordig gratis.
Dus behalve dat bij mij (en anderen) de advertenties niet verdwenen (iig ze kwamen weer terug na een korte tijd bij mij) kan je nu ook gewoon de #1 feature van premium gratis gebruiken hehe.
Beetje dooie mus, die 'premium' codes.
[ Voor 6% gewijzigd door enomiss op 30-04-2014 11:52 ]
https://opensea.io/seaart
Het is een beetje nutteloos nu inderdaad.majic schreef op maandag 28 april 2014 @ 17:35:
Videobellen tegenwoordig gratis.
Dus behalve dat bij mij (en anderen) de advertenties niet verdwenen (iig ze kwamen weer terug na een korte tijd bij mij) kan je nu ook gewoon de #1 feature van premium gratis gebruiken hehe.
Beetje dooie mus, die 'premium' codes.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Nope, hier werkt ie gewoonRobberto schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 16:57:
Meer mensen er last van die met codes skype premium hebben toevoegt nu niet meer met hun skype account kunnen inloggen?
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq