Welk beeldscherm gebruiken voor gamen op PS4 en PC

Pagina: 1
Acties:
  • 405 views

• destroye
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-02 11:06
Ik heb bij mij thuis 2 monitoren waarvan ik er maar 1 aan kan sluiten. Maar welke kan ik heb beste pakken om te game op de PS4 en de PC. Op de PS4 speel ik veel FIFA en COD en op de PC vooral World of Warcraft. Ik heb dus de:

pricewatch: Acer AT2355

en de

pricewatch: Samsung Syncmaster S24B350H Zwart

De ene is een TV en de andere een monitor maar het nadeel is dat op de monitor geen speakers zitten en dat ik daardoor op de PS4 geen geluid via de monitor heb. Maar de monitor heeft weer een snellere reactietijd. Voor welk beeldscherm kan ik nu heb beste gaan. Is er ook verschil met het aansluiten van de PC op een TV? Wie zou mij kunnen helpen.

• supermario1231
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17-11-2025
Voor FIFA heb ik liever de monitor met de snelle reactie tijd want ik kan er niet tegen als FIFA maar een beetje lagt dus ik zou de monitor nemen en dan boxen aansluiten.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:02

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ahum 1:
Aankoopadvies vragen mag weer.. (maar lees eerst dit!)

Ahum 2:
CAA beleid
Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten.
Je komt hier met twee voorstellen, maar onderbouwt die in het geheel niet (waarom specifiek deze monitor en deze (totaal andere) TV? Wat hebben die meer met elkaar in gemeen dan willekeurige andere TV of monitor?). Dus gaat dit topic dicht - na verplaatsing naar Componenten Aankoopadvies (waar vragen als dit sowieso thuishoren).

Move VB -> CAA en dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.