Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen en mijn games streamen. Met de nieuwste versie van de nVidia-software zou je met weinig belasting al kunnen streamen. Eventueel wil ik sommige games in een dual-screen opstelling willen spelen. De nieuwste spellen moeten op High-settings gespeeld kunnen worden. Ook de wat simpelere taken als muziek spelen en wat tekstverwerking zal wel moeten lukken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem zal zo rond de 700 euro mogen kosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Mijn muis, toetsenbord en 2 monitoren neem ik mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alle componenten voor in mijn pc.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Intel voor mijn processor, omdat mijn uitstap die ik naar AMD gemaakt hebt toch niet echt goed bevallen was.
nVidia voor mijn videokaart, omdat ik dat (persoonlijk) kwalitatief betere videokaarten vind dan ATi/AMD.
Als behuizing wil ik de Fractal Design Arc Mini. Geen R2, maar de normale. Omdat ik deze er gewoon goed uit vind zien.
Een SSD vind ik zelf niet echt interessant, omdat ik toch veelal verschillende games speel en die niet allemaal erop kunnen staan. Eventueel voeg ik die later zelf toe, mocht ik het nodig vinden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Zie hierboven bij mijn voorkeuren. Energieverbruik en geluidsniveau moeten natuurlijk wel op een acceptabel niveau liggen.
Ga je overklokken?
In eerste instantie niet, maar als het kan en mogelijk is, is het altijd leuk.
Mijn eerste raw setup.
Hopelijk kunnen jullie nog helpen om tot een betere setup te komen.
Vooral gamen en mijn games streamen. Met de nieuwste versie van de nVidia-software zou je met weinig belasting al kunnen streamen. Eventueel wil ik sommige games in een dual-screen opstelling willen spelen. De nieuwste spellen moeten op High-settings gespeeld kunnen worden. Ook de wat simpelere taken als muziek spelen en wat tekstverwerking zal wel moeten lukken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem zal zo rond de 700 euro mogen kosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Mijn muis, toetsenbord en 2 monitoren neem ik mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alle componenten voor in mijn pc.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Intel voor mijn processor, omdat mijn uitstap die ik naar AMD gemaakt hebt toch niet echt goed bevallen was.
nVidia voor mijn videokaart, omdat ik dat (persoonlijk) kwalitatief betere videokaarten vind dan ATi/AMD.
Als behuizing wil ik de Fractal Design Arc Mini. Geen R2, maar de normale. Omdat ik deze er gewoon goed uit vind zien.
Een SSD vind ik zelf niet echt interessant, omdat ik toch veelal verschillende games speel en die niet allemaal erop kunnen staan. Eventueel voeg ik die later zelf toe, mocht ik het nodig vinden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Zie hierboven bij mijn voorkeuren. Energieverbruik en geluidsniveau moeten natuurlijk wel op een acceptabel niveau liggen.
Ga je overklokken?
In eerste instantie niet, maar als het kan en mogelijk is, is het altijd leuk.
Mijn eerste raw setup.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4440 Boxed | € 156,49 | € 156,49 |
| 1 | ASRock B85M Pro4 | € 59,80 | € 59,80 |
| 1 | MSI N760 Twin Frozr Gaming 2GD5/OC | € 207,- | € 207,- |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST2000DM001, 2TB | € 71,- | € 71,- |
| 1 | Fractal Design Arc Mini | € 66,33 | € 66,33 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 57,70 | € 57,70 |
| 1 | Seasonic M12II 520W | € 57,20 | € 57,20 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 675,52 | |
Hopelijk kunnen jullie nog helpen om tot een betere setup te komen.
"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord