LEADTEK geforce 3

Pagina: 1
Acties:

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-07 09:50
Hej,

misschien hebben jullie in het verleden gelezen over enorm veel problemen met een tv out op een leadtek geforce 2 GTS 64 MB DDR van mij..
als dat zo is dan weten jullie niet dat dat probleem nog steeds speeld :'(
maar ja nu even het volgende de regenboog computers bv heeft mij de optie gegeven om met bijbetaling over te stappen naar de geforce 3 ook van leadtek...
SUPER SERVICE DAAR en nou wilde ik ff weten of jullie weten of er een hardware monitor op zit en hoe dat zit met de tv out chipjes....
zijn het de zelfde chipjes of niet ? en die hardware monitor? is de temperatuur afleesbaar?
Ik denk dat ik het in ieder geval ga doen maar zou deze informatie nog graag ff willen... en ja ik heb de search gebruikt maar niets gevonden en ja ik heb op de leadtek site gekeken maar ook dara niet direct een antwoord gevonden...

Lord T

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

• Dr.Q
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-07 16:21
Je kunt geen tempsenso's aflezen of wat dan ook op de leadtek, de asus kan dit weer wel, maar is ook veel duurder...

Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)

Verwijderd

Hoeveel moet je bijbetalen?? (Regeboog, die mensen kunnen echt opzouteh met un afzetterij)

Verwijderd

Op donderdag 07 juni 2001 18:05 schreef iefje het volgende:
Hoeveel moet je bijbetalen?? (Regeboog, die mensen kunnen echt opzouteh met un afzetterij)
jah, kom ik een half metertje UTP kabel kopen, 10piek!!
Regenboog ZUIGT :(

• Lord_T
ik moet 300 piek bij betallen maar dan zetten ze hem erin en dan testen ze de tv out op een tv.... en omdat ik ooit 899 voor die geforce 2 gts 64 mb zou hebben moeten betalen en deze 1199 is, is 300 piek extra redelijk.... en hopelijk gaat het dan wel werken... divx op me tv is leuker :)

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

• Lord_T
Op donderdag 07 juni 2001 17:53 schreef Dr.Q het volgende:
Je kunt geen tempsenso's aflezen of wat dan ook op de leadtek, de asus kan dit weer wel, maar is ook veel duurder...
Kan wel bij sommige Leadteks...
heet hardware monitor en zit in winfox...
alleen het zit niet op alle leadtek kaarten..
wel op die leadtek geforce 2 gts 64 MB pro en dus hopelijk ook op de geforce 3...
:)

Verwijderd

Regenboog zuigt echt zwaar!!.

Ik ken iemand die had een midiland s4 8200 speakerset daar gekocht (F899,-) begon na een paar weken de lak lost te laten. Hij naar regenboog computers. Zeiden ze dat dat niet onder de garantie viel van midiland en zelf deden ze er ook niks aan.

• Lord_T
even aan degene die dit stuurde:
>hoi Lord T ik heb zelf hier een leadtek GF3 dus als je vragen hebt, ik help je graag (gaat toch om ruim 1100 piek he?)
je had er geen emailadres of icq nummer bij gezet...
Lord T

• Dr.Q
Ik heb hier een leadtek GF3 en die ondersteund geen hware monitoring...

• Lord_T
das jammer want hardware monitor is wel een practisch iets....
zeker als je iets wilt kunnen tweaken :)
nou ja...
en over die chips weet je daar nog iets van??

Lord T

• Dr.Q
Ik heb me gf3 compleet gemod, verzaagd, mishandeld e.d. er zit 3.8 NS DDR ram op en me core houdt het vol tot rond de 200@248 mhz en me mem loopt 460@550 maximaal...
verder gewoon een suf thermal senso'tje in me mod-sink geplakt om de boel in de gaten te houden...

maarre je mag me icq'en met vragen over les leadtek gf3...

Verwijderd

FOTO'S!!!!!!!!!!! :P :P :P :P

• Dr.Q
heheh ok ok ok... ik gap morgen ff een digicam van uit het magazijn om jullie te verblijden met mijn geknoei met een gf3 :P

wat er dus op zit is een flink grote coresink met 50mm en wat memsinks met elk een 50mm erop...

nogmaals: foto's doe ik morgen wel ffies...

• Lord_T
Op donderdag 07 juni 2001 18:26 schreef Dr.Q het volgende:
Ik heb me gf3 compleet gemod, verzaagd, mishandeld e.d. er zit 3.8 NS DDR ram op en me core houdt het vol tot rond de 200@248 mhz en me mem loopt 460@550 maximaal...
verder gewoon een suf thermal senso'tje in me mod-sink geplakt om de boel in de gaten te houden...

maarre je mag me icq'en met vragen over les leadtek gf3...
je hebt een kaart van 1199,- gemod?
was je niet bang dat je hem molde?
ennuh wat voor voeding heb je in je kast en in combinatie met wat voor andere stroom vretende dingen??

hoe heb je dat geplakt en waar lees je het nu af? en is dat makkelijk..
ik bedoel kan je er makkelijk bij?

Lord T

• Dr.Q
Nou, die gf3 heb ik 2e hands gekocht voor 900 piek, was al deels gemod maar dat was "kruimelwerk", gewoon met AS epoxy van die OC-shop sinkjes op de bestaande sinks geplakt...
het is dat ik even niets anders voorhanden heb, maar er komen anderen op.

Voor systeem zie me sig.
Wel een 431W enermax erbij.
Heuh... ja gf3, mods...(nog dufjes...)
ik heb gewoon M3 bout en moer gepakt en die door de gaten in de kaart gejast door de inmiddels gefixte gaten in mijn nieuwe sink.

Ik ragde wel een SMD'tje van de kaart af bij de schroefkop van 1 van de 2 M3 boutjes maar met wat lijm is dit weer gefixt (sink kan er nu eik nooit meer af :P )

Verder gewoon niet bij nagedacht en gesleuteld en mishandeld. Mishandeling kwam ik later nog achter, ik heb die sink er zo sterk op gebout dat de kaart lichtelijk krom getrokken is :P de core zit er trouwens wel recht onder. Ik zal es ff kijken of ik plaatjes kan fixen dmv een camera'tje uit het magazijn...

Nogmaals, ik heb die fannetjes @ mem gezet wegens gebrek aan betere heatsinks...(maar hoe ik die nu weer weg ga krijgen...)

mzzls!, ik gaat aan het werk...

Verwijderd

:r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r
DE REGENBOOG COMPUTERS is DE GROOTSTE KUTZAAK DIE IK KEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r

• Dr.Q
hmmmzzz wat een taal hierboven...schaamt u.

anyway, ik heb eindelijk een cameratjuh gefixt maar die kabel is gebroken in het midden kwam ik achter dus ik moet even die kop op die kabel verplaatsen...(=veel werk).

verder druk druk druk op het werk (pc's installeren bij leken is niet fijn 1000x "hoe moet dat dan?").

ik meld me wel weer als ik eindelijk pics kan laten zien. (ps. verwacht geen kunstige troep, is zo lomp als een afrikaanse olifant in een porseleinen kast, en dan in het laatje.)

mzzls! :P

Verwijderd

ik kots op de regenboog, slechtste zaak die ik ken

• Lord_T
Op zaterdag 09 juni 2001 22:05 schreef SiCnEsSs het volgende:
ik kots op de regenboog, slechtste zaak die ik ken
Qua service beste zaak voor zover ik weet...
Ze kwamen bij mij thuis om te kijken of ze de tv out konden fiksen, maar helaas lukte het hun ook niet...
verder kuis je taalgebruik even (zie zijn eerdere posting! ) een beetje.. we snappen het ook wel als je het netter zegt..

Lord T

Pagina: 1