ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)
Verwijderd
Verwijderd
jah, kom ik een half metertje UTP kabel kopen, 10piek!!Op donderdag 07 juni 2001 18:05 schreef iefje het volgende:
Hoeveel moet je bijbetalen?? (Regeboog, die mensen kunnen echt opzouteh met un afzetterij)
Regenboog ZUIGT
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Kan wel bij sommige Leadteks...Op donderdag 07 juni 2001 17:53 schreef Dr.Q het volgende:
Je kunt geen tempsenso's aflezen of wat dan ook op de leadtek, de asus kan dit weer wel, maar is ook veel duurder...
heet hardware monitor en zit in winfox...
alleen het zit niet op alle leadtek kaarten..
wel op die leadtek geforce 2 gts 64 MB pro en dus hopelijk ook op de geforce 3...
Verwijderd
Ik ken iemand die had een midiland s4 8200 speakerset daar gekocht (F899,-) begon na een paar weken de lak lost te laten. Hij naar regenboog computers. Zeiden ze dat dat niet onder de garantie viel van midiland en zelf deden ze er ook niks aan.
je had er geen emailadres of icq nummer bij gezet...>hoi Lord T ik heb zelf hier een leadtek GF3 dus als je vragen hebt, ik help je graag (gaat toch om ruim 1100 piek he?)
Lord T
zeker als je iets wilt kunnen tweaken
nou ja...
en over die chips weet je daar nog iets van??
Lord T
verder gewoon een suf thermal senso'tje in me mod-sink geplakt om de boel in de gaten te houden...
maarre je mag me icq'en met vragen over les leadtek gf3...
wat er dus op zit is een flink grote coresink met 50mm en wat memsinks met elk een 50mm erop...
nogmaals: foto's doe ik morgen wel ffies...
je hebt een kaart van 1199,- gemod?Op donderdag 07 juni 2001 18:26 schreef Dr.Q het volgende:
Ik heb me gf3 compleet gemod, verzaagd, mishandeld e.d. er zit 3.8 NS DDR ram op en me core houdt het vol tot rond de 200@248 mhz en me mem loopt 460@550 maximaal...
verder gewoon een suf thermal senso'tje in me mod-sink geplakt om de boel in de gaten te houden...
maarre je mag me icq'en met vragen over les leadtek gf3...
was je niet bang dat je hem molde?
ennuh wat voor voeding heb je in je kast en in combinatie met wat voor andere stroom vretende dingen??
hoe heb je dat geplakt en waar lees je het nu af? en is dat makkelijk..
ik bedoel kan je er makkelijk bij?
Lord T
het is dat ik even niets anders voorhanden heb, maar er komen anderen op.
Voor systeem zie me sig.
Wel een 431W enermax erbij.
Heuh... ja gf3, mods...(nog dufjes...)
ik heb gewoon M3 bout en moer gepakt en die door de gaten in de kaart gejast door de inmiddels gefixte gaten in mijn nieuwe sink.
Ik ragde wel een SMD'tje van de kaart af bij de schroefkop van 1 van de 2 M3 boutjes maar met wat lijm is dit weer gefixt (sink kan er nu eik nooit meer af
Verder gewoon niet bij nagedacht en gesleuteld en mishandeld. Mishandeling kwam ik later nog achter, ik heb die sink er zo sterk op gebout dat de kaart lichtelijk krom getrokken is
Nogmaals, ik heb die fannetjes @ mem gezet wegens gebrek aan betere heatsinks...(maar hoe ik die nu weer weg ga krijgen...)
mzzls!, ik gaat aan het werk...
anyway, ik heb eindelijk een cameratjuh gefixt maar die kabel is gebroken in het midden kwam ik achter dus ik moet even die kop op die kabel verplaatsen...(=veel werk).
verder druk druk druk op het werk (pc's installeren bij leken is niet fijn 1000x "hoe moet dat dan?").
ik meld me wel weer als ik eindelijk pics kan laten zien. (ps. verwacht geen kunstige troep, is zo lomp als een afrikaanse olifant in een porseleinen kast, en dan in het laatje.)
mzzls!
Qua service beste zaak voor zover ik weet...Op zaterdag 09 juni 2001 22:05 schreef SiCnEsSs het volgende:
ik kots op de regenboog, slechtste zaak die ik ken
Ze kwamen bij mij thuis om te kijken of ze de tv out konden fiksen, maar helaas lukte het hun ook niet...
verder kuis je taalgebruik even (zie zijn eerdere posting! ) een beetje.. we snappen het ook wel als je het netter zegt..
Lord T