Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik wil graag een app kopen uit de play store maar elke keer als ik hem wil kopen geeft hij aan betaling geweigerd word als zeer risicovol beschouwd. Dit doet hij met een visa kaart en mastercard weet iemand hier een oplossing voor ?

BVD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Als eerste zou ik eens bellen met de firma waar de creditcard vandaan komt. Misschien is de verkoper van de applicatie aangemerkt op een zwarte lijst of iets dergelijks, of is er iets mis met de creditcard of de bankrekening waaraan deze gekoppeld is.

Ik denk dat Visa c.q. Mastercard je meer kan vertellen over die weigering dan wij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Lijkt me sterk dat het aan de kaarten ligt, probeer al sinds gister een app aan te schaffen maar elke keer zelfde melding. Zit op dit moment in buitenland en heb vandaag nog gewoon kunnen betalen met mastercard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:13
Het klinkt toch als een beveiligingsfeature van de kaarten. Misschien toch even contact opnemen.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvin
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
Ik heb dit eerder meegemaakt bij iemand, dat was zelfs met een prepaid-creditcard. Heb toen een mail naar Google Wallet support gestuurd met foto's van de foutmelding er bij. Het duurde helaas 3 weken maar het werd uiteindelijk opgelost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:17

Barrycade

Through the...

Wellicht omdat je in het buitenland zit en dus met een buitenlands IP adres inlogt? Dus dat daarom de betaling wordt geweigerd door Google of door de afhandelaar van de betalingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:19
Verwijderd schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 17:29:
Hallo,

Ik wil graag een app kopen uit de play store maar elke keer als ik hem wil kopen geeft hij aan betaling geweigerd word als zeer risicovol beschouwd. Dit doet hij met een visa kaart en mastercard weet iemand hier een oplossing voor ?

BVD
Ooit endnode geweest van een TOR-Netwerk?

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Als je zo weinig informatie geeft, dan kunnen we hier weinig mee. Probeer eens contact op te nemen met Google en/of je bank. Graag wat meer eigen initiatief.
Pagina: 1