Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

smartphone/tablet app - wifeproofing de htpc

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste medetweakers,

Uit pure verveling ben ik vorige week begonnen met het schrijven van een app om de htpc nog een beetje meer toegankelijk te maken voor de echtgenote.
Het gebruiken van de xbmc installatie gaat best vlot, maar het was nog niet mogelijk nieuwe series of films toe te voegen aan sickbeard/couchpotato.

Ik zou uiteindelijk een app willen hebben die mijn dagelijkse taken die ik via mijn pc overloop op een eenvoudige en snelle manier mogelijk maakt via mijn gsm.

Momenteel heb ik volgende zaken al werkend:
- opvragen van de trending tvshows op trakt.tv en toevoegen aan sickbeard. (+eerste 5 episodes ingeven als wanted)
- opvragen van de trending movies op trakt.tv en toevoegen aan couchpotato
- opvragen van de trakt recomendations en toevoegen aan sickbeard
- bekijken van de nieuwe komende premieres op trakt en toevoegen aan sickbeard

zou ik nog toevoegen (eerder voor mezelf):
- queue bekijken in SABnzBD
- verwijderen failed downloads in SAB
- verwijderen completed downloads in SAB
- bekijken actieve downloads in transmission/deluge
- bekijken completed downloads in transmission/deluge
- opvragen van errorlogs in alle toepassingen

Welke functies zouden jullie nog toevoegen ?

Momenteel is de volledige toepassing in html / CSS / javascript om daarna te compileren via phonegap waardoor deze op verschillende platformen beschikbaar zou zijn.
De geschreven code werkt momenteel maar is nog niet echt degelijk gemaakt (geen gebruik van classes atm, dus spaghetti code all around >:) ,De interface ziet er ook helemaal nog niet degelijk uit ook, ...
Als het een beetje verder gevorderd is wil ik dit zeker beschikbaar maken voor iedereen die er ook het nut van inziet :)