Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik zit met het volgende probleem. Ik heb een Nokia Lumia 920 en maak hiermee geregeld foto's. Nu is het mij al twee keer gebeurd dat ik foto's heb gemaakt en dat de telefoon erna uitviel (dat uitvallen staat los van het foto's maken). Hij viel of uit door dat die leeg was of omdat ik hem deed resetten.

Maar het gevolg hiervan is, als de telefoon weer aan is, dat de zojuist gemaakte foto's verdwenen zijn. Met veel geluk zijn ze wel geüpload naar Skydrive maar als dit niet zo is is dus alles kwijt. Mijn vraag is dan ook of anderen hier ook ervaring mee hebben en hoe het misschien op te lossen is.

Groetjes Toussaint

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• analogworm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 06:56
lijkt me dat ze gewoon nog op de telefoon staan toch, ook als je de telefoon aansluit op je pc kan je ze niet vinden? Tenzij de telefoon uitviel tijdens het maken van foto's en dat de laatste nog niet weggeschreven is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Dit is simpel op te lossen door de telefoon niet uit te laten vallen tijdens het maken van fotos :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GWBoes
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-10 22:27
Wat analogworm zegt klopt waarschijnlijk. Ik miste laatst ook een paar foto's in de gallery maar die waren via de pc gewoon te vinden.

Flickr - Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tuurlijk laat ik mn telefoon dan niet uitvallen xD Het is gewoon erna, al is het zelfs een uur.
Ik kan het eens proberen door de telefoon inderdaad aan te sluiten op de pc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teijgetje
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23:13
En met de WPapp op de pc krijg je direct alle foto`s te zien.

Stay away from negative people, they have a problem for every solution.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-10 22:49

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Whatson schreef op zondag 22 december 2013 @ 00:51:
[...]

Dit is simpel op te lossen door de telefoon niet uit te laten vallen tijdens het maken van fotos :F
Je kunt wel een facepalm geven, maar volgens mij snap je hem zelf niet eens. Het namelijk heel apart dat je data verliest wat er al een x-tijd op staat (al is het maar één minuut) als je telefoon uitvalt / uit doet.
Zelfs met een 'reset' (soft dus) hoor je alle data nog te hebben.

@ TS; Ik heb dit zelf nog nooit ervaren, wellicht dat je de support van nokia kunt bereiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_GR
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Wellicht komt het omdat de datum/tijd notatie niet goed staat? Dan lijkt het alsof de foto's zijn verdwenen, maar staan ze halverwege / bovenaan het album..?
Pagina: 1