Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Gembird Bluetooth toetsenbord

Pagina: 1
Acties:

• SoeperKees
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-10 21:05
Ik heb de Gembird bluetooth, Gembird KB-BT-001, toetsenbord onlangs gekocht.

Afbeeldingslocatie: http://www.zmoez.nl/images/KB-BT-001.jpg

Nu heb ik het probleem dat hij supersnel in slaapstand gaat. Soms is dat al na 20sec.
Daar valt echt niet mee te werken. Is daar iets aan te doen of ligt dat gewoon aan de hardware design en valt er niks meer aan te veranderen?
Heb contact proberen te krijgen met de fabrikant, maar geen succes.

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18:37
Gebruik je het toetsenbord met de bijgeleverde bluetooth adapter of een andere? Ik ben totaal niet bekend met dat toetsenbord, maar het toetsenbord van mijn MX5500 had een vergelijkbaar probleem als ik die gebruikte met een generiek goedkoop bluetooth stickje, na 5 minuten al in slaapstand en dan duurde het zo 30 seconden voordat de boel weer connected was. Origineel stickje gebruikt en het probleem was weg.

Andersom zou natuurlijk ook kunnen, de adapter geleverd bij het toetsenbord kan niet zo best zijn. Heb je misschien nog een andere bluetooth adapter liggen? Probeer het daar eens mee...

• SoeperKees
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-10 21:05
Er zat geen bluetooth adapter bij. Heb een adapter van ICIDU.
Heb voor dit toetsenbord een ander bluetooth toetsenbord gebruikt. Die werkte prima met deze adapter, alleen had dat toetsenbord een verschrikkelijke toetsenindeling.

Zal kijken of ik een andere adapter op de kop kan tikken, wie weet helpt dat.