Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorisc_
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 11:08
Ik heb 2 monitoren en op 1 monitor krijg ik artifacts. Eerste versprong dit wel is van monitor maar nu blijft het op de zelfde monitor. Als ik de monitors om de beurt aansluit heb ik op allebei nergens last van. Mijn videokaart is ook al bij de fabrikant geweest daar hadden ze niks geconstateerd. Wat zou dit probleem kunnen oplossen?
Ik heb geen zin om mijn windows meteen opnieuw te installeren en er daarna bijvoorbeeld achter te komen dat het niet heeft gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !mark
  • Registratie: November 2013
  • Nu online
Over welke kaart, windows, driver, manier van aansluiten(dvi,vga,hdmi) praten we hier? Wel zo handig als je advies wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorisc_
Sapphire Radeon HD 6770
Windows 7 Home Premium 64-bit
Catalyst 13.1
1 monitor met hdmi de andere monitor vga met blokje naar dvi. (op de monitor met vga blijft het probleem nu)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !mark
  • Registratie: November 2013
  • Nu online
Doe eerst maar eens een driver update dan, 13.1 is verouderd. We zitten al op 13.12.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorisc_
Het lijkt opgelost nadat ik 13.12 heb gedownload, geïnstalleerd en alles terug naar fabrieksinstellingen gezet te hebben. Alleen staat er bij Catalyst zelf nog steeds 13.1 dus misschien had ik al 13.12.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• millman
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-09 00:12

millman

6708Mhz @ -185c

Correcte verwijdering van GPU drivers imho:

- Deinstalleer drivers (Nvidia/AMD)
- Reboot
- Draai Driverfusion en zoek op restjes van de betreffende (Nvidia/AMD) driver en verwijder deze. (Physx driver laten staan bij gebruik AMD kaarten, deze heb je nodig)
- Reboot
- Installeer laatste Driver
- Reboot
- Flawless victory!

** Driverfusion is de opvolger van Driversweeper. Hoewel die soms lastig te vinden is prefereer ik Driversweeper..

[ Voor 12% gewijzigd door millman op 21-12-2013 14:11 ]

'Heb ik eindelijk mn kamer opgeruimd, is de wereld een puinhoop'

Pagina: 1