Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• flopdoc
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-10 16:47
Hallo,

Ik heb een Samsung Galaxy S4. Ik zoek een goeie foto album app, al van alles geprobeerd maar ik wil er dit mee kunnen:

Opslag van foto's binnen de app zelf in aparte albums.
Kunnen importeren vanaf de mobiel zelf, maar ook vanuit Dropbox en evt Picasa.
Liefst NIET binnen de app standaard ook al de elders op de mobiel aanwezige Albums zien (ik had er bv eentje gewist binnen een app, en toen bleek ie elders ook gewist...)

Op de Ipad gebruik ik daar St@sh voor, maar ik heb iets dergelijke voor Android nog niet gevonden.

Rene

RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Quickpic al geprobeerd?
Google Play: QuickPic

• flopdoc
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-10 16:47
Ja, en Quicpic laat in klap ook alle albums uit de Gallerij zien. En dat is lastig, want dan zie ik dus ook vanzelf de Facebook foto;s , alle Google+ foto albums etc. En dat is me te onoverzichtelijk. Ik wil vanaf 0 zelf albums kunnen aanmaken en dan vullen voor offline gebruik.

RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2