Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• __Koen__
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22-11 09:20
Vooraf: Ik heb 0 ervaring met android, en ik heb alleen maar dingen gedaan die me logisch leken.

M'n zusje heeft vandaag een Galaxy S2 gekregen van een vriendin, en ik heb aangeboden om daar cyanogenmod op te zetten, omdat veel vrienden dit op hun android devices hebben staan, en het ze allemaal goed bevalt.

Dit ging prima, maar m'n zusje wilde alles hebben "zoals het er eerst uit zag", dus ik ben op zoek gegaan naar een stock android rom.

Via Cnet heb ik geprobeerd de custom rom op de telefoon te zetten, en nu zit ie vast in een boot loop...

Home button+volume down+power button voor download mode pakt 'ie wel, maar met volume up voor recovery mode pakt 'ie niet.

Kan ik hier nog iets van maken, of kan ik op zoek naar een 2e hands galaxy s2 op marktplaats? :'(

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:08
Volgens mij heb je een handleiding voor een stock rom gevolgd ipv een custom rom.... heb je deze link het je artikel al bekeken? http://reviews.cnet.co.uk...msung-galaxy-s2-50007884/
Welke stappen heb je doorlopen en wat heb je al geprobeerd?

Strava

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:58

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Samsung = Zolang je in downloadmode kan komen leven ze nog :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10:18

TommieW

Numa numa.

Touchdomex schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 23:12:
Samsung = Zolang je in downloadmode kan komen leven ze nog :+
Dit.

Gewoon via Sammobile de juiste stock firmware downloaden, en deze met ODIN flashen, en een factory reset doen. Dan heb je weer een werkend mobieltje. :D

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 17 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:58

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

TommieW schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 23:14:
[...]

Dit.

Gewoon via Sammobile de juiste stock firmware downloaden, en deze met ODIN flashen, en een factory reset doen. Dan heb je weer een werkend mobieltje. :D
Zelfs gebricked telefoons kun je flashen. Er zijn methodes voor de Galaxy S1 waar je zelfs als je niet in downloadmode kan komen nog wat shit kan fixen :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• thibai
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 01-11 21:50
Onlangs ook problemen gehad met een bootloop.

Probeer eens ODIN zoals een tweaker boven mij al zei.
Vergeet daarbij wel niet de optie van repartition, anders zal hij alttijd blijven loopen.
(Maak wel een backup van de data, deze is dan weg)

• __Koen__
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22-11 09:20
Bedankt voor de reacties, zou het graag proberen, maar de USB driver werkt opeens niet meer..

Ga het morgen nog wel op een andere pc proberen...

Dat is nu verholpen, zal proberen van sammobile een rom te downloaden.

Edit
thibai schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 23:18:
Onlangs ook problemen gehad met een bootloop.

Probeer eens ODIN zoals een tweaker boven mij al zei.
Vergeet daarbij wel niet de optie van repartition, anders zal hij alttijd blijven loopen.
(Maak wel een backup van de data, deze is dan weg)
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/5Td8Y.png
Zoiets? Hij staat nu al wel een paar minuten zo..

[ Voor 86% gewijzigd door __Koen__ op 20-12-2013 23:55 ]

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
je S2 staat niet in downloadmode of de juiste drivers zijn niet geinstalleerd, want de verbinding kan niet goed worden gelegd..

Volgens mij zou die stap namelijk slechts enkele seconden moeten duren, al dan niet vrijwel direct doorgaan.

• beNN_
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 16-10 11:14
Opletten met die repartition zeg, ik heb dat nooit gedaan en er heeft van alles op mijn s2 gestaan. Is nergens voor nodig. Als die repartition faalt is je s2 een stukje plastic.

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-11 09:17
Je kunt beter deze versie van ozon gebruiken voor je s2 http://forum.xda-develope...entid=611625&d=1306787405
Onder pda de rom laden, geen repartition gebruiken

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Pagina: 1