[W8.1] Kan geen verbinding maken met draadloos netwerk

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Hallo,

Ik kan geen verbinding maken met het draadloos netwerk. De modem / router staat één meter bij de laptop vandaan en het netwerk wordt herkend. Mijn mobiel kan altijd al wel verbinding maken. De laptop vertikt dit met Windows 8 en doet dat nog steeds met Windows 8.1

De router is gereset en heb geprobeerd een vast ip vanuit de router toe te wijzen. Daarnaast heb ik vaker de stekker eruit en erin gedaan en heb ik gekeken of ik bij de netwerkinstellingen nog iets voor elkaar kon krijgen, maar dit heeft niets opgeleverd. De verbinding blijft continue 'beperkt'.

Weet iemand wat hier aan te doen is?

[ Voor 3% gewijzigd door Luxicon op 20-12-2013 22:17 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Het is opgelost, maar vraag me niet hoe. Ik heb de uit te delen ip range veranderd. Niet startend vanaf 1. Maar vanaf 100 tot aan 105. En toen automatisch een ip-adres laten toewijzen. Daarna werkte het.

[ Voor 67% gewijzigd door Luxicon op 21-12-2013 09:26 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xFeverr
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:31
100 tot 105, dus de 6e client heeft pech?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Ja dat was om iets uit te testen en dat werkte, dit kan nu aangepast worden. Waar ik wel mee zit, is dat de signaalsterkte erg zwak is op de laptop. Het signaal van de buurvrouw is hier wel erg sterk. De modem / router staat 1 meter bij de laptop vandaan. Het signaal is op de Samsung S3 een stuk sterker, al is dat ook niet geweldig.

...