Hallo Tweakers!
Ik aas al een tijdje op een nieuwe desktop om mijn huidige te vervangen, en heb nu eindelijk genoeg cash om die wens waar te maken. Heb samen met een maat al een samenstelling van producten gemaakt, maar valt helaas boven mijn budget van 1000-1100 euro.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem is vooral bedoeld voor games van verschillende soorten en maten. Van Arma 3 tot LoL en eve online. Arma 3 op erg hoge settings met een hoog fps is eigenlijk wel vereist.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1000, 1100 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb in het princiepe alleen een keyboard en muis + een aantal corsair speakers.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een I5 Ipv I7 omdat een I7 weinig toevoegd aan gaming op dit moment.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Intel en nvidea, Altijd mee gewerkt en AMD heeft niet de beste reputatie.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Zo zacht mogelijk is het beste natuurlijk, maar de kast die we momenteel hebben lijkt daar prima voor.
Ga je overklokken?
Nee.
Dit valt helaas net buiten het budget
. Nog tips om de prijs omlaag te halen etc?
Edit: Ik heb momenteel een Philips 23IE monitor, heeft het zin deze te upgraden?
Ik aas al een tijdje op een nieuwe desktop om mijn huidige te vervangen, en heb nu eindelijk genoeg cash om die wens waar te maken. Heb samen met een maat al een samenstelling van producten gemaakt, maar valt helaas boven mijn budget van 1000-1100 euro.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem is vooral bedoeld voor games van verschillende soorten en maten. Van Arma 3 tot LoL en eve online. Arma 3 op erg hoge settings met een hoog fps is eigenlijk wel vereist.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1000, 1100 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb in het princiepe alleen een keyboard en muis + een aantal corsair speakers.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een I5 Ipv I7 omdat een I7 weinig toevoegd aan gaming op dit moment.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Intel en nvidea, Altijd mee gewerkt en AMD heeft niet de beste reputatie.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Zo zacht mogelijk is het beste natuurlijk, maar de kast die we momenteel hebben lijkt daar prima voor.
Ga je overklokken?
Nee.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4670K Boxed | € 193,90 | € 193,90 |
| 1 | Asus Republic Of Gamers Maximus VI Hero | € 169,90 | € 169,90 |
| 1 | Asus GeForce GTX 770 2GB DirectCU II OC | € 289,03 | € 289,03 |
| 1 | Samsung SpinPoint M8 HN-M101MBB, 1TB | € 55,- | € 55,- |
| 1 | Corsair Obsidian 650D | € 130,50 | € 130,50 |
| 1 | Corsair Hydro H60 (2013 edition) | € 62,45 | € 62,45 |
| 1 | Corsair Vengeance Pro CMY8GX3M2A1600C9R | € 82,10 | € 82,10 |
| 1 | Lite-On IHAS124 Zwart | € 14,59 | € 14,59 |
| 1 | Corsair RM750 | € 99,99 | € 99,99 |
| 1 | Samsung 840 EVO 250GB | € 143,05 | € 143,05 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.240,51 | |
Dit valt helaas net buiten het budget
Edit: Ik heb momenteel een Philips 23IE monitor, heeft het zin deze te upgraden?