Game besteld bij Wehkamp maar zoek geraakt volgens Wehkamp

Pagina: 1
Acties:
  • 303 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-10 12:24
Ik heb vorige maand Super Mario Galaxy besteld bij Wehkamp. Nadat het een tijdje duurde maar eens gebeld (vorige week). Wordt mij verteld dat de game waarschijnlijk de volgende dag bezorgd zal worden. Na een week maar eens een mail gestuurd. Onder mijn bestellingen bij Wehkamp stond de hele tijd een datum van 5-12-2013 ( dus niet geleverd of verzonden of i.d.). Nu kreeg ik een mail terug dat de game 5 november al verstuurd was (Toen had ik hem nog niet eens besteld). Even later nog een mail dat de game in het behandel of verstuur proces kwijt geraakt was en dat ik een een formulier in moet vullen en opsturen waarna zij een onderzoek zullen uitvoeren. Dan denk ik waarom moet ik een formulier invullen terwijl jullie weten dat de game zoek is? Maar goed kan natuurlijk allemaal, totdat ik van de week een bericht tegenkwam van iemand die precies dezelfde ervaring had laatst met het bestellen van een game bij Wehkamp. Ik ga denk ik voorlopig niet weer wat bij hun bestellen en vroeg me af of er meer mensen zijn met dezelfde ervaring. Als je als webshop een game niet kan leveren (vrij oude game, bijna nergens meer te krijgen) wat denk ik misschien het geval was, zeg dat dan eerlijk, maar ga niet zitten klooien met allemaal smoesjes en ander geouwehoer.

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Wat is je bedoeling met dit topic? Ik zie namelijk geen discussiepunt of vraag. Je doet wel wat aannames in de laatste paar zinnen, maar verder zie ik niet waarom je hiervoor een topic aanmaakt :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-10 12:24
Vooral om te kijken of er meer mensen zijn met dezelfde ervaring. Ik bestel heel vaak games bij Wehkamp en vind het jammer dat ik mijn vertrouwen in hun nu kwijt ben. Ik ben dus nieuwsgierig of dit een uitzondering is of dat ik in vervolg beter ergens anders kan bestellen. Vooral ook omdat ik een gelijkwaardig verhaal van iemand anders tegenkwam vroeg ik mij af of er de laatste tijd veel fout gaat bij Wehkamp of dat ik en die andere persoon uitzonderingen zijn.

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Daar is het Shopping Forum niet voor bedoeld, om ervaring over (web)shops te zoeken hebben we de PriceWatch met daarin shopreviews, inclusief die over Wehkamp.

Vandaar dat ik dit topic op slot doe :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Dit topic is gesloten.