Als ik mijn nieuwe Icidu Dual HDD Docking Station aanzet met een SATA HDD erin verschijnt hij onder Deze Computer als externe harde schijf. Als ik hem aanklik krijg ik echter de vraag om een HDD in het apparaat te doen. Ik heb twee SATA HDD's (Maxtor en WD) die het allebei gewoon moeten doen, maar geen van beide wordt herkend. Je hoort de HDD gewoon starten en draaien als je de docking station aanzet. Een van de twee HDD's komt uit mijn NAS en daar doet hij het prima in (staat vol bestanden).
Ik heb verschillende usb poorten geprobeerd en twee verschillende computers, maar het resultaat is steeds hetzelfde. Er zit nog een extra usb 2 poort aan, als ik daar een stick op aansluit ziet de pc die wel meteen en kan ik er gewoon op.
Wat zie ik over het hoofd? De handleiding zegt niets over de instellingen van je computer en levert geen info voor probleemoplossing. De site van Icidu ook niet....
Ik draai Windows 7 home edition
Ik heb verschillende usb poorten geprobeerd en twee verschillende computers, maar het resultaat is steeds hetzelfde. Er zit nog een extra usb 2 poort aan, als ik daar een stick op aansluit ziet de pc die wel meteen en kan ik er gewoon op.
Wat zie ik over het hoofd? De handleiding zegt niets over de instellingen van je computer en levert geen info voor probleemoplossing. De site van Icidu ook niet....
Ik draai Windows 7 home edition