Toon posts:

PS3 - Maakt raar geluid tijdens het gamen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb een PS3 Slim 320GB, hij is 2 jaar oud.
Ik heb net GTA V gekocht, heb hem geinstalleerd. Toen had ik hem gespeeld, na 2 uur maakte de Blue-Ray Laser een raar geluidje. Nu heb ik dit ook bij andere games.

Want misschien is het me nooit opgevallen en dat ik het nu pas hoor.
Maar is dit normaal?

Groeten Anton

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

...okay.. en wat is het "rare" geluid precies?

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb even een filmpje gepakt van internet.

Zo klinkt het: YouTube: Geluid tijdens spelen RDR PS3

Ik heb even een ander spel gedaan, zoals Driver San Fransisco. Dan hoor je dat geluid niet.

Bij MW3 en GTA V hoor je het wel.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2013 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is gewoon normaal haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ook tijdens het spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jansen-nl
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 30-04 15:08
Het is volgens mij niet normaal maar wel een probleem dat vaker voorkomt. Er loopt hier ook een topic over met iemand met het zelfde probleem: http://community.eu.plays...ile-reading/td-p/16495255

“He is no fool who gives what he cannot keep to gain what he cannot lose.” - Jim Elliot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Klinkt normaal, dat geluid is het mechanisme van de lens die de data leest.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
is het nou normaal of niet? Ik zie verschillende reacties hier staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jansen-nl
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 30-04 15:08
Op mijn eigen ps3 hoor ik het geluid nooit terwijl hij toch redelijk dicht bij mijn stoel staat. Ik heb hier weinig verstand van maar misschien kan het helpen om je ps3 een keer uit te zuigen.

“He is no fool who gives what he cannot keep to gain what he cannot lose.” - Jim Elliot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:29
Verwijderd schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 17:47:
is het nou normaal of niet? Ik zie verschillende reacties hier staan.
Je garantie is toch al voorbij.
Dus, als het niet stuk gaat, gewoon blijven spelen?

Mijn PS3 staat te ver weg (en geluid van de TV staat aan) om zelf iets te kunnen horen.
Maar mijn CDROM drive in mijn PC maakt ook geluidjes.

[ Voor 21% gewijzigd door NeutraleTeun op 20-12-2013 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Weet ik ook wel ;)
Maar ik vroeg het me alleen af. Persoonlijk vind ik het een raar geluidje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hebben mensen nog andere meningen of feiten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13:33

Nemesizz

Untouchable

Zoals gezegt dit is normaal geluid van het loopwerk en ja, dat is normaal.

Ik heb hier 3 PS3's staan en alle 3 hebben ze gewoon dit geluid als ze een bluray lezen.
Bij CD en DVD hoor je dat minder, omdat het geluid van de disc (die draait dan harder) overheerst.
(bij de oudere PS3's hoorde je het minder omdat de ventilator vaak meer geluid maakte :+ )

Niks om je zorgen om te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Thnx man. Zou het ook de de grote van het bestand te maken hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Idd, is de lens die heen een weer gaat, die moet zo'n CD ook natuurlijk vanuit alle kanten lezen, vandaar dat die op een neer gaat.

Nergens om je zorgen over te maken, plus RDR is een hele grote spel, geen wonder waarom die veel data moet lezen ;)

edit: Kijk vanaf 4:45, dan zie je hoe de lens naar boven en beneden gaat.

[ Voor 58% gewijzigd door iPodKiller op 20-12-2013 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het filmpje gewoon even van internet af gehaald. Heb zelf geen RDR.
Maar merk wel dat het bij MW3 en GTA V het geluid is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Van MW3 tot GTA V of blu ray flim, zo'n geluid zul je altijd krijgen als hij veel data moet lezen, sowieso is GTA V een van de grootste spellen, die lens moet dan veel lezen, die lens gaat heel snel op en neer.

Je moet er maar aan wennen ;) Een defect is het vrijwel niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Gelukkig maar. Ik zet me boxen gewoon wat harder.. :D Dan heb ik er geen last meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Hier zie je dat duideljker:

Afbeeldingslocatie: http://2.bp.blogspot.com/-U5UaIE3XCLE/T1QkRFNmlXI/AAAAAAAAA8o/jjCwtOtb5FE/s1600/Blu-ray.jpg

Het is een hele mechanisme dat steeds naar beneden gaat en naar boven, als je die lens nu vastpakt en hem naar links duwt, dan gaat die ook naar links, dat is het bereik van de CD namelijk, dat zwarte stukje pakt de CD vast in het midden, die komt naar boven als je hem erin schuift, toen mijn blu ray drive kapot was heb ik hem maar opengemaakt, daarom weet ik nu hoe die werkt vanbinnen :+ Ik kan alleen zo niet 1-2-3 een video laten zien die dat demonstreert, helaas. Veel plezier met gamen ;)

[ Voor 18% gewijzigd door iPodKiller op 20-12-2013 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heel veel bedankt. Dus het is heel normaal.. Ik was me al aan het druk maken :P

Maar is dit alleen bij de PS3 Slim?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2013 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Verwijderd schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 18:37:
Heel veel bedankt. Dus het is heel normaal.. Ik was me al aan het druk maken :P

Maar is dit alleen bij de PS3 Slim?
Ja, want alleen de Slim heeft een apart mechanisme dat zoveel beweegt om de cd/dvd te kunnen lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oke, vind het toch een raar geluidje. Maar moet me er geen zorgen over maken. Maar het irriteert me wel een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

NeutraleTeun schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 18:53:
[...]

Ja, want alleen de Slim heeft een apart mechanisme dat zoveel beweegt om de cd/dvd te kunnen lezen.
Wat??
Afbeeldingslocatie: http://www.gc-repairs.com/demo/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/p/s/ps3phat-blu-ray-drive-replcmnt-0016v.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Iemand met een trollface als avatar die het niet snapt?
:F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind het verwarrend. Is het alleen bij de Slim of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

NeutraleTeun schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 19:01:
[...]

Iemand met een trollface als avatar die het niet snapt?
:F
Haha, ik zat erg te twijfelen of het sarcasme was of echt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dus de conclusie is:
Het is gewoon normaal en het bij alle PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de info ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijmen007
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06-10 16:30
Dit is een normaal geluid hoor. Iedereen die een oude PC heeft gehad kent dit, dat is gewoon de kop die op en neer beweegt om de juiste leesplek op de schijf te vinden. Niet veel anders als bij HDDs.:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Maar toch. Ik wou het gewoon even weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Een vraagje. Zou dit geluid ook de super slim hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Heeft de super slim een cd/dvd/blu ray drive? ja? dan maakt die ook het geluid. En een Xbox? heeft die een cd/dvd/blu ray drive? Ja? dan maakt die ook het geluid. En een Xbox one? heeft die een cd/dvd/blu ray drive? Ja? dan maakt die ook het geluid. En een playstaion 4? heeft die een cd/dvd/blu ray drive? Ja? ...

en je kan je posts bewerken zodat je geen dubbele hoeft te maken (aka topic bumps te geven)

[ Voor 13% gewijzigd door Fietsbel op 20-12-2013 20:43 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Verwijderd schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 20:39:
Een vraagje. Zou dit geluid ook de super slim hebben?
Afbeeldingslocatie: http://www.reactionface.info/sites/default/files/imagecache/Node_Page/images/1314029819767.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Maar bedankt voor jullie reacties, nogmaals!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik raak een beetje in de war. Ik heb een vriend die het ook heeft met GTA V(Die heeft zijn PS3 3 weken) en een andere vriend heeft het niet. Ik lees op sommige forums dat het wel normaal is en niet normaal is. Ik heb het echt constant bij GTA V.
Ik weet toch dat de garantie voorbij is. Maar ik maak me er toch druk over. Zou ik het lekker laten gaan, of zou ik actie ondernemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
Als meerdere mensen meerdere keren hebben aangegeven dat het normaal is, daarbij ook nog eens video's en foto's erbij zetten om hun argument te versterken dan lijkt het me genoeg toch? De ene PS3 is de andere niet. Daarbij is de ene Bluray drive de andere niet. De ene kan iets meer of ander geluid maken dan de ander. Of dacht je dat alle PS3's identiek zijn en zo uit de printer komen rollen?

Als je het nog steeds niet 'goed' vindt zou ik zeggen bel Sony of breng het langs een reparatie winkel die het voor je 'fixt' voor 50 euro.

Wat je ook doet, altijd blijven lachen :)

[ Voor 30% gewijzigd door ASNNetworks op 28-12-2013 23:13 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet dat wel. Maar vind het raar dat me vriend het niet heeftt, ik negeer het maar.. Ik denk dat het niet defect is, want bij Driver San Fransico doet hij dat niet. Ik heb ook gelezen hoe het spel gedrukt is, misschien ligt het daar door. Het heeft volgens mij toch geen zin om hem opsturen naar Sony, want meerdere mensen blijken dit probleem te hebben. Maar ik vindt het irritant, maar ik negeer het maar.

Zoals je al zei, dat de ene niet de andere is. Daar heb je wel gelijk in..
Ik hoop dat er nog een update komt dat je die spellen op de HDD kan zetten zoals de Xbox 360, maar die kans is denk ik super klein.

Ik hoor het tenminste niet als hij uit staat :p

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2013 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nu een ander probleem.

Nu maakt hij bij GTA V en MW3 een ander geluidje. Ik kan het niet omschrijven. Soort van rr rr rrrr rrr rr geluid. Nu valt het me wel op dat de blu-ray drive dat ene geluid niet zo veel meer maakt, maar nu iets er iets anders. Soms maakt hij het geluid niet en dan weer wel. Wat te doen?

EDIT:
Als ik een tijdje door speel, 20 minuten ofzo. Dan is het geluid weg! Raar.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2014 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Verwijderd schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 11:40:
Nu een ander probleem.

Nu maakt hij bij GTA V en MW3 een ander geluidje. Ik kan het niet omschrijven. Soort van rr rr rrrr rrr rr geluid. Nu valt het me wel op dat de blu-ray drive dat ene geluid niet zo veel meer maakt, maar nu iets er iets anders. Soms maakt hij het geluid niet en dan weer wel. Wat te doen?

EDIT:
Dat heb ik nou ook idd, heel raar, wie kan mij helpen? :S

Eerst hoor ik een schrapend geluid, daarna zoemt die eventjes en hoor ik kraakgeluiden in de behuizing van mijn PS3. Is hier sprake van een defect?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
iPodKiller schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 12:27:
[...]

Dat heb ik nou ook idd, heel raar, wie kan mij helpen? :S

Eerst hoor ik een schrapend geluid, daarna zoemt die eventjes en hoor ik kraakgeluiden in de behuizing van mijn PS3. Is hier sprake van een defect?
Ik denk dat het ouderdom is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Idd, tijd om mijn PS3 kapot te maken! Kijken of die dan nog piept! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
iPodKiller schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 13:02:
[...]

Idd, tijd om mijn PS3 kapot te maken! Kijken of die dan nog piept! :+
Maar kijk. Wij leven met ze alleen in een wegwerp maatschappij

Maar ja... hoe moet ik het omschrijven? De blu-ray drive doet dan heel zachtjes: pok pok pokpok pok.
Ik weet niet waar ik het mee kan vergelijken...

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2014 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12:06

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Mijn PS3 320GB Slim maakt ook dit kut-geluid, als er 1 rede is het ding niet te gebruiken is het wel dit geratel, elke Drive heeft dit, maar bij lange niet zo hard of irritant.

BTW: houd alsjeblieft op met die dubbelposts, mensen weten ook wel dat je hun input waardeert.

Naja, ik heb mijn xBox 360 slim misschien een half jaar geleden voor het laatst gebruikt, voor een DVD. Als ik iets zonde van het geld vind zijn het wel consoles.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
kuusj98 schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 13:15:
Mijn PS3 320GB Slim maakt ook dit kut-geluid, als er 1 rede is het ding niet te gebruiken is het wel dit geratel, elke Drive heeft dit, maar bij lange niet zo hard of irritant.

BTW: houd alsjeblieft op met die dubbelposts, mensen weten ook wel dat je hun input waardeert.

Naja, ik heb mijn xBox 360 slim misschien een half jaar geleden voor het laatst gebruikt, voor een DVD. Als ik iets zonde van het geld vind zijn het wel consoles.
Ow, okee! Dat weet ik dan weer. Ja ik weet, ik moet met die dubbelposts mee ophouden...

Gamen op de computer vind ik het fijnst. Geen gerateld, etc.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2014 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Verwijderd schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 11:40:
Nu een ander probleem.

EDIT:
Nee, dat heb ik niet.
Wel heb ik af en toe rrrr rr rrrr rr rrrr geluidjes.
Maar ik zit er niet zo mee.
Doet de PS3 het, dan is het goed. Doet de PS3 het niet meer, gaat die weg voor reparatie (of vuilnisbak).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
NeutraleTeun schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 13:20:
[...]

Nee, dat heb ik niet.
Wel heb ik af en toe rrrr rr rrrr rr rrrr geluidjes.
Maar ik zit er niet zo mee.
Doet de PS3 het, dan is het goed. Doet de PS3 het niet meer, gaat die weg voor reparatie (of vuilnisbak).
Achja. Niet elke PS3 is het zelfde. Niet elk mens is het zelfde.
Moet het ook eigenlijk doen, gewoon denken: wat boeit het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Afbeeldingslocatie: http://cdn.memegenerator.net/instances/500x/44500245.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Haha, die is leuk ;) Nu denk ik bij me zelf: WAAR DOE JE IN IN GODSNAAM MOELIJK OVER?

Anway, zo doe ik:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/2tLoNmi.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2014 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13:33

Nemesizz

Untouchable

Disc-drives maken nou eenmaal geluid, of ze nou in een console, PC, laptop of discman zitten. Bij de een valt het meer op dan de ander. Ik weet wel dat de bluray drives van m'n Playstations (staan 3 hier thuis) aanzienlijk stiller zijn dan de drives in m'n PC's (en dat zijn er nogal wat).

Ratel geluid kan zijn dat er iets aan het resoneren is. Kan het kastje zijn waar de PS3 (heck, kan ook met een gewone DVD speler zijn) op staat zijn, kan zijn dat een van de pootjes onder PS3 niet helemaal gelijk is waardoor de hele behuizing iets trilt als er een disc gelezen word.

Gezien het geluid na 20 min verdwijnt denk ik overigens eerder aan een ventilator. Ventilators kunnen soms heel iets instabiel zijn en dan kunnen ze enorm veel vibratie veroorzaken. Dit zie je zo vaak, metname de kleinere ventilators (die draaien harder = meer trillingen) zoals bij videokaarten, chipset koelers, soms ook CPU koelers. Heb zelf ooit een Xeon koeler gehad (een koeler voor een Intel Xeon, ding draait op 5000 a 6000 rpm) die heel iets instabiel was, door het hoge toerental trilde dat ding zo extreem dat je het gedreun 10M verderop nog kon voelen (meen ik serieus).
Nu denk je "So what?! ding word juist stiller na 20 min!" je hebt ook fans die juist op lage toeren meer trillen en op hogere snelheid juist stabieler worden en minder trillen.

De fan in mijn Phat 80 is ook stiller als die iets harder draait (iets, niet op volle toeren mind you! :P ) op lage toeren hoor je een kleine ratel, niet hinderlijk but it's there.

Overigens, als je aan het gamen bent hoor je het toch vaak niet (of je moet er echt heel erg op letten), gewoon je volume van je speakers harder zetten en klaar (ik hoor het geluid van de console echt niet boven het geluid van de game uit, hooguit bij laadschermen als het even stil is, en ik heb het geluid heus niet abnormaal hard staan). <- werkt overigens niet als het echt resoneren is, dat hoor je overal bovenuit of doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nemesizz schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 15:11:
Disc-drives maken nou eenmaal geluid, of ze nou in een console, PC, laptop of discman zitten. Bij de een valt het meer op dan de ander. Ik weet wel dat de bluray drives van m'n Playstations (staan 3 hier thuis) aanzienlijk stiller zijn dan de drives in m'n PC's (en dat zijn er nogal wat).

Ratel geluid kan zijn dat er iets aan het resoneren is. Kan het kastje zijn waar de PS3 (heck, kan ook met een gewone DVD speler zijn) op staat zijn, kan zijn dat een van de pootjes onder PS3 niet helemaal gelijk is waardoor de hele behuizing iets trilt als er een disc gelezen word.

Gezien het geluid na 20 min verdwijnt denk ik overigens eerder aan een ventilator. Ventilators kunnen soms heel iets instabiel zijn en dan kunnen ze enorm veel vibratie veroorzaken. Dit zie je zo vaak, metname de kleinere ventilators (die draaien harder = meer trillingen) zoals bij videokaarten, chipset koelers, soms ook CPU koelers. Heb zelf ooit een Xeon koeler gehad (een koeler voor een Intel Xeon, ding draait op 5000 a 6000 rpm) die heel iets instabiel was, door het hoge toerental trilde dat ding zo extreem dat je het gedreun 10M verderop nog kon voelen (meen ik serieus).
Nu denk je "So what?! ding word juist stiller na 20 min!" je hebt ook fans die juist op lage toeren meer trillen en op hogere snelheid juist stabieler worden en minder trillen.

De fan in mijn Phat 80 is ook stiller als die iets harder draait (iets, niet op volle toeren mind you! :P ) op lage toeren hoor je een kleine ratel, niet hinderlijk but it's there.

Overigens, als je aan het gamen bent hoor je het toch vaak niet (of je moet er echt heel erg op letten), gewoon je volume van je speakers harder zetten en klaar (ik hoor het geluid van de console echt niet boven het geluid van de game uit, hooguit bij laadschermen als het even stil is, en ik heb het geluid heus niet abnormaal hard staan). <- werkt overigens niet als het echt resoneren is, dat hoor je overal bovenuit of doorheen.
Bedankt voor de informatie. Nu weet ik wel wat meer. Maar ik hoor het in de blu-ray drive. Ventilator draait gewoon normaal. Want bij het spel Driver San Fransisco hoor je het geluid niet. Heb hem ook al iets anders neer gezet, geen effect. Ik denk dat hij dan dingen moet laden denk ik? Ik heb dit 5 dagen geleden nog niet gehoord. Het is niet echt een trilling, maar heeft pokt. Dus zo: Pok pokpok pok pok. En heel soms hoor je het geluid dat het soort van uitzet. Ik heb bij Driver San Fransisco niet. Ik heb het nog nooit gehoord.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2014 18:42 ]

Verwijderd

Ik heb pas mijn nieuwe ps3 laten maken die na een week al kapot was slim 500 gb en mijn ps3 is net terug van sony maar hij maakt nog steeds het zelfde kabaal als in het filmpje bij het spelen van cod ghosts ik vind het best een raar geluid vooral als ik het vergelijk met mijn xbox360 die bijna nix van geluid maakt en al 5 jaar werkt zonder problemen hopen dat mijn nieuwe ps3 het nu ook in ieder geval langer als een week volhoud want de console doet best rare dingen zoals afbeeldingen niet laden vaker vast blijven hangen alles dingen die me bij de xbox360 nog nooit zijn gebeurt vind het best triest voor een gloed nieuwe console mijn mening is dat het eigenlijk niet zou mogen gebeuren met een gloednieuwe console maar ok jammer genoeg heb ik blijkbaar een pech console ofzo.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Balen, gezien je toetsenbord ook al niet al te goed werkt. Zul je altijd zien :(
Pagina: 1