Toon posts:

Xbox 360 met laserproblemen; spel installeren

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een zes jaar oude Xbox 360, en ondervindt wat problemen met de laser. Ik krijg zo nu en dan 'disc unreadable' meldingen. Nu heb ik onlangs GTA V op de HDD geinstalleerd, wat na een keer of twintig proberen pas goed ging. Sindsdien kan ik hem wel zonder problemen installeren.

Nu heb ik Skyrim gekocht, maar krijg hem niet geinstalleerd. Ik heb het al meerdere keren geprobeerd, maar hij komt niet verder dan 29%. Het gekke is dat hij soms stopt bij 4%, dan bij 20%.

Mijn vraag is nu, zijn er manieren om dit spel alsnog te spelen? Ik heb al op een andere Xbox het spel op een USB drive geinstalleerd, maar toen kwam ik er achter dat je het spel door geinstalleerd moet zijn door de Xbox waarop je hem wil spelen.

Ik heb de laser reeds schoongemaakt met wat alcohol, dat mocht niet baten.

Is er nog iets wat ik kan proberen om het spel alsnog te spelen? Alvast dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daan56666
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 04-10-2021
Je laser-diode is waarschijnlijk aan het slijten. Aangezien hij de DVD soms wel leest en soms niet. Je kan dit zelf oplossen door de 'weerstand' aan te passen, lees daarvoor dit maar eens over de 'POT Tweak': http://team-xecuter.com/forums/showthread.php?t=61768

Ik heb dit zelf ook gedaan bij een Xbox die moeite had met discs lezen en het werkte. Hij leest nu nog steeds gewoon discs. Ik zou zeggen probeer het eens, aangezien je Xbox al 6 jaar oud is, wat heb je te verliezen? :P