Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

binnenkort heb ik een nieuwe smartphone nodig en mijn budget is max. 225 euro, ik ben enorm aan het twijfelen en kan daarom jullie advies wel gebruiken denk ik...

Binnenkort komt de Motorola Moto G uit met een 16gb variant, via Amazon kan men deze nu al pre-orderen voor een prijs van 199 euro, deze heeft zeer goeie specs voor zijn prijs maar langs de andere kant heb ik ook de mogelijkheid om een perfect werkende (wel occasie) Samsung Galaxy S3 te kopen (16gb variant) voor een prijs van 210 euro;

Mijn vraag aan jullie: welk van deze 2 zouden jullie kopen en waarom?

reviews: Motorola Moto G: budgettopper

Alle tips en adviezen zijn welkom

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:35
Moto G, tweedehands is er altijd risico met de accu en investering daarin, plus de Moto is onderscheidender, iedereen heeft immers een samsung en ze zien er allemaal hetzelfde uit.

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

De budgettopper. Gewoon omdat je dan een hagelnieuw toestel in handen hebt. Die S3 is ook wel leuk, maar zoals hierboven gezegd is, de staat v.d accu gaat achteruit, en kan onzichtbare val schade hebben.

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

• Freedomfighter
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 22:44
Moto G komt wat beter uit de benchmark dan de S3. En denk dat hij eerder van nieuwe firmware wordt voorzien dan de S3 gezien Motorola onderdeel is van Google.

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:14
de camera van de MotoG schijnt slecht te zijn. Als je de camera belangrijk vindt zou ik de s3 kopen.

CISSP! Drop your encryption keys!