Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peirre
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-04 18:44
Mijn mooie Philips Fidelio AW9800W Airplay speakerset geeft na maanden probleemloos gebruik ineens de brui!

Plotseling uit het niets (speakers stonden niet aan) kwam er een luid snerpend geluid uit de speakers en na ca 10 seconden was alles weer stil. Ik trok snel de stroom kabel uit het stopcontact en nadat mijn hartslag weer normaal was (we schrokken enorm) heb ik de schade opgenomen.

De Philips Fidelio AW9800W speakers deden niets meer! Ik vind het doodzonde dat ik na zo korte tijd, deze prachtige Fidelio speaker set met de handige airplay functie al te moeten wegdoen!

Heeft iemand een gelijke ervaring met dit type speakers (Philips Fidelio AW9800W)?
Heeft iemand misschien ervaring als door mij omschreven maar dan met een ander type airplay- of Fidelio speakers?
Kan iemand mij vertellen wat aan de hand is met deze Philips speakers?
Kan iemand mij misschien vertellen hoe ik deze set weer aan de praat kan krijgen?

BVHD Pierre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damouzer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-06 12:57
Als je nog garantie hebt, zelf niet gaan prutsen en opsturen?

Even bellen en je factuur inscannen.

Home Entertainment, Portable Entertainment
0900 908 01 19 (€ 0,10/min*)
Maandag t/m Vrijdag 08:00 - 20:00
Zaterdag 09:00 - 18:00
*Additionele kosten kunnen in rekening worden gebracht door uw (mobiele) netwerk provider
Stuur e-mail

Sound Support Forum
Blu-ray Support Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Je leverancier of Philips bellen, die krengen zijn zo nieuw dat ze nog onder garantie moeten vallen :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 328247

Het valt dus nogal mee met de schade. Alleen de Philips kaput. Het zal wel een garantiegeval worden. Het kan nog erger. Hier in de straat vloog vorig jaar een Philips TV in brand door kortsluiting. Het hele huisje van de overburen is toen afgebrand.

Wij hebben bewust al jaren geen Philips apparatuur meer gekocht vanwege de slechte productkwaliteit. Daardoor ergeren we ons er ook niet aan en genieten volop van o.a Sony (TV), Denon (amp), Adam Audio (speakers) en Braun (keukenapparatuur). Philips is meer POPE geworden. Pope staat voor Philips Overschotten Productie Eindhoven.