Toon posts:

Deel van intern geheugen uitschakelen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraagje:

ik heb nu 128 MB intern geheugen en ik wil er wat bij kopen, maar mijn broer (waarmee ik de pc deel) niet.
Als ik dus mijn zuurverdiende geld eraan uitgeef wil ik niet dat mijn broer er net zoveel profijt van heeft als ik.
Is het dus mogelijk om ervoor te zorgen dat ik op een een of andere manier wel gebruik kan maken van dat extra geheugen en mijn broer niet?
Moeten we dan verschillende identiteiten hebben ofzo, of is er een programma waarmee ik het uit kan zetten?

Poopje

Verwijderd

Beetje misselijk van jou vindt je niet? Maahre dat kan inderdaad wel. UTFS is laats nog langs gekomen in een topic over iemand die zijn ouders moest overhalen om meer geheugen te kopen.

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op donderdag 07 juni 2001 16:36 schreef insoft het volgende:
Beetje misselijk van jou vindt je niet? Maahre dat kan inderdaad wel. UTFS is laats nog langs gekomen in een topic over iemand die zijn ouders moest overhalen om meer geheugen te kopen.
Jah. Maar die gast ging wel erg ver :)

Verwijderd

Start button -> Run -> Type 'msconfig' en druk op OK -> Advanced -> Limit memory to (zelf wat invullen)
Dit stond in die ene topic die ik bedoelde. test maar ff uit. zet bv. ff op 64

• LeNNy
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-08 22:45
je kunt in nt in de boot.ini de groote van de mem forceren. je kunt dit niet beveiligen ofzoiets. binnen w9x kan het volgens mij als je een ramdisk onder dos aanmaakt ofzo.

maar je kunt dus doen met bootdiskjes die jij dus moet gaan gebruiken wil je dit doen.

verder is dit wel een dom topic waar ik geen woorden meer aan vuil maak.....

Verwijderd

Oja op zo'n manier ik begrijp hem al stokkie, ik dacht ff dat je het over de broer had van de topic starter.
Maahre het was wel een leuke oplossing van hem >:)

Verwijderd

Nog een oplossing gewoon elke keer je geheugen er uit halen. Misschien kan het trouwens ook in de bios???

• gatlarf
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:35

gatlarf

So say we all...

Ik heb hier een link voor jou waar ze je misschien wel kunnen helpen. >:)

http://www.tdd.lt/jppc/English/

(Was effe link vergeten. ik kan er misschien beter ook eens naartoe gaan. :-) )

May the lords of Kobol guide you...

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op donderdag 07 juni 2001 16:39 schreef insoft het volgende:
Oja op zo'n manier ik begrijp hem al stokkie, ik dacht ff dat je het over de broer had van de topic starter.
Maahre het was wel een leuke oplossing van hem >:)
Het was idd een.. euh... "creatieve" oplossing >:)

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:35

Richard

Kuru Kuru Kururin

Dat je het nu irri vind dat je broer je CD brander gebruikt, OK, maar geheugen heeft ook zoveel te voorduren wat betreft slijtage, gewoon misselijk. Dat hij niet betaald is ook misselijk.

20*350ZO45°

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:14
Op donderdag 07 juni 2001 17:03 schreef stokkie het volgende:

[..]

Het was idd een.. euh... "creatieve" oplossing >:)
vertel...

Verwijderd

Z'n vader nam z'n pinpas af zodat hij niet het RAM kon kopen , hij naar de flikkers(lees politie) gebeld dat z'n pinpas gestolen was . Dus pa kon kiezen : teruggeven of den bak in .

• SteAlthmAn
  • Niet online
Op donderdag 07 juni 2001 17:44 schreef real_raichu70 het volgende:
Z'n vader nam z'n pinpas af zodat hij niet het RAM kon kopen , hij naar de flikkers(lees politie) gebeld dat z'n pinpas gestolen was . Dus pa kon kiezen : teruggeven of den bak in .
Hehehehe >:)

Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT

• marteltor
  • Laatst online: 13:14
lol,
dat is zeker creatief...
Pagina: 1